2016. március 4., péntek

Egy kicsi


...virág, megint. Én eleget gyönyörködök benne, gondoltam Ti is nézzétek meg :)
Ezek a virágok mind az én kertemben vannak.

szedtem egy kis ibolyát...az illata...hmmmm :)




Elkezdtek nyílni a lila csíkos krókuszaim is...


ez egy kis magányos kékes-lila


a kék törpe íriszek is kinyíltak

bentre vettem magamnak, kornyadozott csak, akkor azt mondtam: na sipirc akkor ki...azóta összeszedte magát :))

Ezekkel a virágokkal köszönök most el tőletek  ❤️

Nagyon elhavazós hétvégém és jövő hetem meg az az utáni hetem is lesz.

Telefonon keresztül néha megnézlek Benneteket, de írni nem nagyon tudok majd, úgyhogy bocsi. 
Ha gép közelébe kerülök, úgyis észreveszitek, mert akkor már bekotyogok a kommentekkel a blogjaitokra :)

Ha esetleg érkezik komment, azt a telefon segítségével meg tudom jelentetni.

Bye all ! :)



15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Szép elkövetkező napokat neked.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a képeket... vigyázz magadra...jó utat és jó munkálkodást!Ha tudsz jelentkezz!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű virágaid vannak.... azok a csokrok!

    VálaszTörlés
  4. Minden jót Neked, kedves Orsi!

    VálaszTörlés
  5. Jééé, nálad már a törpe liliom is nyílik?

    VálaszTörlés
  6. Csodas szinek, szinkavalkad:) az illatot meg hozzakepzeltem!
    Jo munkat, szep napokat Neked! miss u:)

    VálaszTörlés
  7. Csodás tavaszi napokat kívánok és várlak vissza!

    VálaszTörlés
  8. Hűha, nálad már igazi tavasz van! Csodálatosak a virágaid!
    Ideképzelem az ibolyacsokrot, mert nekem még egyhamar nem lesz a kertemben. Nagyon le vagyunk maradva hozzátok képest, vagy ti vagytok nagyon előre.
    Sok erőt, jó egészséget a jövő heti "havazáshoz"!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek! Szép napokat kívánok! :)

    VálaszTörlés
  10. Csodásak a virágaid! Szép tavaszi, szorgos napokat kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörködtem bennük! Köszönöm! :) Szép napokat kívánok! :)

    VálaszTörlés
  12. Mikor eszembe juttattad, elültettem a tavaszi virághagymáimat...és most kezdenek bújni. Ahogy nézem a növekedésüket, mindig eszembe jutsz :) <3
    Várlak vissza!

    VálaszTörlés
  13. Nem szép dolog azt írni, hogy kicsit irigykedem. Pedig de...
    Jó, na nem panaszkodom, nálam is van krókusz már, és hóvirág és bimbós jácint - de nem ennyi....Gyönyörűek - s reménykedem, hogy a fagy elkerüli őket.

    VálaszTörlés
  14. kyOrsi3/07/2016

    Drága Blogos Lányok és Te - MJ -, az egyszem Blogos Fiú :))) Köszönöm (nagyon) hogy szóltatok hozzám :)

    Élek ám, nagyon is, virulok, pezsgek, tevékenykedek (per pillanat nem, várok...hogy elvonuljanak majd a festők :D } hogy aztán dolgozzak, mint egy kisangyal :)

    VálaszTörlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.