2016. március 19., szombat

Hogy is mondjam...


Igen!!!!! :) ez a sorrend jó lesz!



17 megjegyzés:

  1. A sorrend tökéletes! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, nem csak én vagyok vele így :)

      Törlés
  2. Artúr...Artúr te nem változol :-D

    VálaszTörlés
  3. No, össze lehetne kötni benneteket a húgommal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öööö, de hát annyira finomak no :))

      Törlés
  4. Minden csokoládét... egyébként nem. A fehéret, na azt nem... És a Milkát sem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, a fehéret én sem, a Milka jaj, a karamellás phuuu, de finom, meg a cseresznyés meg a ... :))))

      Törlés
  5. A leglényegesebb kimaradt: a csoda-csokoládé, aminek a kalóriaértéke nulla és mégis finom azért aztán nincs tőle lelkifurdalása az embernek, ha felfalja....
    Ismertek ilyent ? mert én sajnos nem :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem ismerek ilyet...

      De nincs lelkifurdalásom, mert megeszek egy-két (akármennyi) kocka csokit. Nem azért, mert hej de milyen fittness alkat nő vagyok és ehetek akármennyit. Jólesik néha, mert finom.
      Igaz nem nagyon szoktam itthon tartani, mert akkor befalom három-négy nap alatt :D

      Törlés
  6. A sorrenden fogunk csak vitatkozni ugy latom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, azon lehet változtatni :))

      Törlés
  7. Csoki mindig, más édesség nem izgat. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háááát én bűnözök, mert a csoki is meg a sütiket is szeretem :)))

      Törlés
    2. Na jó, a süti is. :-) De cukorkák, gumi-izék már nem érdekelnek.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.