2016. március 23., szerda

Hogy tud


...ennyire elhülyülni az ember, mondja meg nekem valaki????

Péntek délután még kivettem a pénztárcámból a személyimet, mert be kellett írni a szig.számot egy iratra, azt kint hagytam az asztalon, de a pénztárcámat úgy el/bedugtam valahová ebben a nagy felfordulásban, hogy leghalványabb sejtelmem sincs hol lehet :((( minden elképzelhető helyre benéztem már, átforgattam mindent és nem találom.
Nem is a pénz miatt, igaz azt sem tudom mennyi volt benne, hanem a TAJ kártyám meg a bankkártyám is abban van.
Elvinni nem vihette el senki, mert itthon voltunk, az asztalosért a tűzbe tenném a két kezemet, legalább húsz éve ismerjük és talpig becsületes ember, úgyhogy még csak fel sem merült bennem a gondolata sem, hogy esetleg ő.

Úgy fogok járni, mint egy memória kártyával...kivettem a laptopból és utána már nem tudtam lekövetni, hová tehettem. Egy év múlva találtam meg, egy nagyon ritkán hordott köntösöm zsebében...

Áááááá, Istenem, add vissza az elpusztult agysejtjeimet kérlek!!  hogy ne legyek már ennyire feledékeny :)


8 megjegyzés:

  1. Ó,ezt én is írhattam volna! Hogy én mennyit keresek !....Kívánom szívből,hogy megtaláljad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borzasztó, hogy mennyire kihagyok már időnként :(
      Köszi Mamka!

      Törlés
  2. Ismerős. Volt úgy, hogy átnézett dologban akadtam rá. Elkerülte a figyelmemet, tedd ezt te is, még egyszer, hátha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már nem kerestem, mert csak felidegesítem magam, reggel így is majd megvesztem, siettem volna, akkor jutott eszembe, hogy péntek óta nem kerestem, mert nem volt rá szükségem, ugyanis nem mentem sehová.

      Majd holnap hajnalban, reggel, higgadtan megpróbálom megkeresni...

      Törlés
  3. Szerintem kár is keresni...Egyszer csak valahonnan előbukkan. Sajnos velem is megtörténik, nem is egyszer...Eleinte még sírtam is, most már beletörődtem. Ez van...Csak türelem kérdése (meg pici szerencse) és "a dolog" előkerül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már nem is agyalok rajta (csak egy kicsit) merre lehet...tudom, ilyenkor úgysem jut az ember eszébe.

      Törlés
  4. :-D bocs, de most magamon nevetek. A férjem mondja is mindig úgy elpakolsz dolgokat "jó helyre", hogy aztán hetekig kereshetjük. És tényleg! :-D
    Lehet a korral jár? A fenébe is... Sajnos egyre gyakrabban fordul elő.
    Majd ha valami mást keresel megtalálod azt a pénztárcát, velem szinte mindig így van! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen gáz már, most mit mondjak a bankban, ugyan csináljanak már egy másik bankkártyát, mert úgy eldugtam a pénztárcámat, hogy nem tudom hol van?! :)))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.