2016. március 16., szerda

Könyvelés közben


...a mesék jutottak ma eszembe, a régi mese- és rajzfilmek.
Felnőtt fejjel is szerettem nézni, szinte ugyanolyan rajongással, mint a gyerekek.
Egy pár, ami eszembe jutott.

Fotók az internetről!

A Futrinka utca 


A kockásfülű nyúl


Bubó doktor


Vuk (örök kedvenc)


Frakk, a macskák réme


Vizipók, csodapók


Pom-Pom (Picur) meséi


Mekk Elek


Kukori, Kotkoda


A nagy ho-ho horgász


Mézga Géza


 A kis vakond


Varázsceruza


Lolka és Bolka


Magyar népmesék


Ha van kedvetek, írjatok még legyetek szívesek ilyen régi rajzfilmeket, amit (talán) mindenki szívesen nézett.

17 megjegyzés:

  1. Cirmolya és Borbolya, s nagy kedvencem volt a Barba család, nos a címre nem emlékszem, de lehet,hogy ez volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Cirmolya és Borbolya nem ugrik most be...de megnézem mindjárt a neten. A Barba papa hüp-hüp...erre emlékszem :)

      Törlés
  2. Orok kedvencem, fiammal este 8-kor miseszeruen neztuk: Tom es Jerry,megmaradt mara is:) barmikor megnezem.Neha a valosagban is a sajat kutya macskaval:D
    Flinstone csalad:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ezek is milyen jók voltak, a Flinstone hihi, de szerettem :)

      Törlés
  3. Azt játszottam (az első mondatod elolvasása után), hogy csak a képeket néztem, és mondtam a mesét - kortársak vagyunk, mind ment :)
    De hogy könyvelés közben... mit könyveltél? Film-jogdíjakat? :))
    Nekem még a Rumcájsz jutott eszembe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ugye, hogy Neked is eszedbe jutnak ezek a mesék?

      Mondjuk úgy, hogy ööööööööö, könyvelés közben tartottam egy kis szünetet és akkor jutottak eszembe :)))

      Az is jó volt, a Rumcájsz :)

      Törlés
  4. Ó de jó kis mesék voltak...Másodikos voltam, mikor egyik osztálytársammal elneveztük egymást, Mazsolának és Manócskának... Érdekes mert nekünk még tévénk se volt...Elköltöztek, mély sebet kaptam... mert barátnők voltunk...és hova mint DEbrecenbe...azóta is sokszor jut eszembe...
    A fiam szülinapos bejegyzésénél, ahol fotók is vannak, látszik mennyire szerettük a meséket, főleg a fiuk milyen élvezettel nézték......én igazából legjobban a Vukot szerettem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mazsola és Tádé...magára a mesékre már nem is emlékszem, csak arra hogy mennyit csetlett-botlott Mazsola, meg mindig rosszat csinált :)

      A Vuk nekem is örök kedvenc! :) az én gyermekeim is nagyon szerették, máig emlegetik.

      Törlés
  5. Névtelen3/17/2016

    Süsü a sárkány, Foxi Maxi kalandjai, Rémusz bácsi meséi. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg! a Foxi Maxi és a Rémusz bácsi, de jók voltak azok is, Süsü meg Bodrogi hangjával... :)

      Törlés
    2. Névtelen3/18/2016

      Rémusz bácsi: Horváth Jenő hangjával.
      És mennyi számomra kedves hangú szinkron hang volt ezek közt. Szabó Gyula, Csákányi László, Márkus László, Váradi Hédi, Psota Irén, Harkányi Endre....
      Jobbnál jobb hangok.

      Törlés
    3. Ha belegondolunk, ezek közül már csak Harkányi Endre él...

      Törlés
  6. Én a Plakátfiút, és a Moha és Páfrányt is nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Plakátfiúra nem is emlékszem :( valami rémlik, de nem tudom igazából felidézni.
      Tényleg, a Moha és Páfrány, de aranyos volt az is :)

      Törlés
  7. Mind-mind ismerős :-)
    Ha jól látom a Kockásfülű nyulat nem említettétek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, ott van a listám elején :) én is szerettem azt is.

      Törlés
    2. Bocs, elkerülte a figyelmem. :-)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.