2016. március 22., kedd

Meg mernék


...esküdni rá, hogy világosabb lett a lakásban!! A függöny is fehérebb lett...az ablakon is kilátok...lecseréltem tavasziasra az abroszt...szőnyeg aránylag portalanítva, hűűű de kiporolva kint az udvaron! kiszellőztetve. Parketta, kő felmosva. Sötétítők, függönyök kimosva, kivasalva, felrakva. Szekrények teteje lemosva, a bútor bútorápolóval áttörölve, csillárok letörölve...és most itt ülök, nagyon elégedetten  magammal (ahhh) és arra gondolok, milyen éhes vagyok :))

Ma ledes világítást szereltek a konyhabútor aljára, a végén már motyogtam rendesen, hogy mi a francnak kellett nekem ilyen uri-muris világítás, jó lett volna a régi is, de már szétverték a falamat a spájz felől, holnap tapaszthatom javíthatom be, ejjj de elegem van.

Vigasztal a tudat, hogy ha minden jól megy, csütörtökön hazamegyek Anyához, folytatom ott a takarítási gályázást, nem bánom én (tényleg nem), megyek én mindenhová és csinálok mindent, amíg bírom, ha meg nem, akkor nem...és annyi...Jaaa, meg sütit sütünk, főzünk meg ilyenek...
A családom utánam jön majd valamikor szombaton, otthon töltjük az ünnepeket, hazajönnek a tesómék lányai is párostól, jönnek a világmegváltó beszélgetések és óriási nevetések, meg mi is Anyánál pihizünk nagyot az ünnep alatt, jaj de finomakat fogok enni, erről jut eszembe, még mindig éhes vagyok...

Húsvét hétfőn, ha minden jól megy, elmegyünk a hegyekbe, meglátjuk milyen idő lesz, milyen lesz a kedvünk, remélem jó és tényleg eljutunk a célunkhoz, nagyon mehetnékem van már, megint, ismét, újra...

Más... gyönyörű madaram nem talált párt magának, Csenge a sólyomlány, jaj de sajnálom, annyira szeretem azt a szépséget, úúúúúgy megsimogatnám azt a gyönyörű fejét/tollát, hogy tudom annyira szeretni, nem is tudom.

fotó: mavir.hu oldaláról képernyő mentéssel mentve

Megint más.
Meseszépek a virágaim a kertben, időnként ha nagyon tele a hócipőm a benti szuszmákolással, kimegyek és gyönyörködök egy kört, megszagolgatom, megsimogatom őket. Hatalmas csokorral fogok szedni belőle, viszek haza Anyának is a húsvéti asztalra meg az Apa sírjára is jut majd...

Közben tuti, hogy felbukkan az öreg szomszédom, értekezünk egy sort a világ dolgairól és már feltöltődve mehetek vissza a házba gályázni.

Na, jót beszélgettem itt magammal, tudom lehet mondani kit érdekel a motyogásom, nem is tudom, tényleg. Jön ki rajtam a feszültség, ma már majdnem eldobtam magam, mikor a spájzban fél négyzetméter leszakadt (na jó, annyi nem...) mikor átfúrták a falat, fogtam a fejem, elég volt! de utána lehiggadtam.
Mennem kellett volna dokihoz is, injekcióra, vagy háromszor próbáltam hívni, nem vették fel, na akkor annyi, majd legközelebb...

Jaj, várom a hétvégét, jön a lányom is, megyünk haza, megyünk a hegyekbe májvirágot, csillagvirágot, kakasmandikót, erdei szellőrózsát, millió odvas keltikét nézek és elfelejtek mindent...hurrrááá.


9 megjegyzés:

  1. Szép lesz minden... de jó neked, nálatok! :-)

    Úgy szeretem most az erdőt, annyira szép mindenütt! Csupa virág, színek, illatok, apró zöld hajtások, élettel teli minden. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, ilyenkor még a levegő is más :) keveredik minden: a kint száradt függöny és sötétítők friss illata, a bútorápoló tabak utánzatú illata, a napsütötte szőnyeg puhasága...áááá, de jó érzés :)

      Nem is tudom...most annyira vágyom ki az erdőbe, hegyekbe...talán azért, mert most már tényleg minden beindult, zöldül, virágzik a természet, de szeretem...

      Törlés
  2. Kellemes húsvéti ünnepeket Nektek! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Nektek is drága Kavics :) <3

      Törlés
  3. Szuszmákolás, nem ismertem, de jó hangulatú szó. Én voltam úgy, sajnálom leszedni a nárciszokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár szálat azért hozok be én is, de kint sokkal tovább tart. Eddig azért nem hoztam be, mert egyszerűen nem volt hová tenni a nagy felfordulásban.

      Törlés
  4. Jól be vagy osztva, unatkozni nem fogsz az ünnepek előtt/alatt, úgy látom :)
    A hegyekért kicsit irigyellek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bánom én Katici hidd el, még ha nyöszörgök is itt egy sort, de utána meg olyan elégedett vagyok, mint egy jóllakott óvodás :))

      Már nagyon mehetnékem van, úgyhogy ha minden jól megy, húsvét második napján, locsolkódás helyett, megyünk egy kicsit, kirándulunk :)

      Törlés
  5. A munka MINDIG fárasztó(szerintem) - de után a megelégedettség, hogy igenis meg tudtam csinálni, és tiszta, és rend van és szép és egyáltalán....hát annál kevés nagyobb öröm van. Legyél büszke magadra, hogy mindennel (vagy majdnem mindennel, mert az ember folyton találna még elintézni valót) végeztél.
    Kellemes húsvétot nektek !

    VálaszTörlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.