2016. március 20., vasárnap

Még mindig



...ropog a talpam alatt a fűrészpor, a forgács, még mindig káosz van a lakásban és kosz, kosz, kosz. A konyhából simán széthordjuk az étkezőbe, nappaliba, fürdőbe, mindenhová.
Talán ma (kop-kop...el ne kiabáljam) már tudok rendezkedni, a nagyja rumli lezajlik, már be lesz kötve a mosogató (jaj, de hiányzott...) de még nincs itt az üveges ajtó és a kenyértartóé sem...szóval még maradnak hátra apróságok.

Az volt a baj, hogy csak munkaidő után tudott jönni az asztalos, mert állása van és dolgozik napközben, meg most tudott jönni hétvégén,  így már tegnap és ma haladt vele elég sokat és tényleg csak apróságok maradnak jövő hétre.

Én meg elkezdhetek visszapakolni...Végre...
Úgy mennék már ki az udvarra és a kertbe is, hétágra süt a nap, sok gyönyörűséges virágom nyílik, ááááááááá erre bent kell szobroznom, matatni, takarítani, rendezkedni.

No nem baj, majd bepótolok mindent.

10 megjegyzés:

  1. A fontos,hogy hamarosan kesz minden .Itt ujbol valtozott az idojaras,ma a tavasz elsonapjan -11 fokvolt reggel:)kanadai tavasz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, már látom a végét! :)

      hűűű, - 11 fok, jaj nagyon nem esne jól ilyen hideg. Itt szerencsére ragyogó idő van :)

      Törlés
  2. Majd nevetsz mindezen pár nap múlva. A nárciszod szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, már most is jobb a kedvem. Nem nyafogásból írtam én ezt a posztot, csak helyzetjelentés volt :)

      Törlés
  3. Ha végre kész lesz s berendezed annál nagyobb lesz benne a kedved, gyönyörűséged. Mellesleg meg: -"a lassú munkához idő kell!" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ühüm, berendezem...nincs az a szekrény mennyiség, amit egy nő ne tudna telepakolni... :))

      Törlés
  4. Nyugi ! Minden a helyére kerül majd lassan és minden elintéződik...Minden zűrös helyzet lecsillapodik egyszer.Így szokott ez lenni.Kár idegeskedni. Ki mondta, hogy 3 nap alatt kell elvégezned a sok munkát ? Senki. No látod....Olyan szép a tavasz, menj ki a kertedbe és nyugodj le :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááááá, tényleg nyugiban vagyok, arra már régen rájöttem, hogyha idegeskedek, egy szemernyivel nem halad jobban a munka.

      Hejjj, bizony nagyon szép a kert, virágzik ezerrel a jácint is, a sok nárcisz, ó de szeretem :))

      Lenyugodtam :D

      Törlés
  5. Akkor már a finisben vagytok a konyhával :) Ez gyorsan ment. Legalábbis nekem, kívülállóként úgy tűnik. Aki benne van, az biztosan nem úgy éli meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondhatjuk úgy, hogy látni a végét, de már csak az ünnepek után kerül sor a hiányzó részekre. Nekünk sem jó már, ha itt lenne, meg neki is van más dolga. De ami hiányzik, az már nem (annyira) zavaró, ünnepek alatt meg úgysem leszünk itthon :))

      Hajjjaj, nem úgy éli meg az ember, hogy ez gyorsan ment! :))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.