2016. március 29., kedd

Nagyon


...el és le vagyok maradva, blog látogatás szempontjából. Majd igyekszem pótolni, néhány helyre már bekukkantottam :)

Én meg...nem is tudom. Annyi gondolatom van, fotóm is kilónyi, csak olyan nehezen indulok.

 Dióhéjban...jó nagy dióhéjban:

Amit elterveztem, megvalósítottam, utazás Anyához, még ünnep előtt, majd a család is utánam jött, készülődés, sütés-főzés, kóstolgatás, érkezőknek örülni, rokonok ölelése, alig alvás, nonstop evés, sógornőm: na még ezt kóstold meg, nem bírok se enni, se inni már, olyan nincs! nincs az a szekér, amire ne lehetne pakolni, de van! kaját ne is lássak, társasjátékozás (Solo) kárörvendős röhögés, beszélgetések, "előlocsolás",  hímes kinder tojás, búcsúzkodás, integetés, pityergés.
Érkezés, kipakolás (egy hétre való élelem, amit az Anyukám csomagolt...) készülődés a hétfő hajnali indulásra, hegyekbe, hurrá! valahogy jobban díjazom, mint a locsolkódást, de nem úszom meg ott sem, szerencsére a szél hamar elviszi az ájert rólam.
Eszeveszett örömködés a látványtól, virágtenger a lábam előtt-alatt, nem lehet lépni sem tőlük, sajnálkozás: barbár módra letapossuk, de másképpen nem tudunk menni, vigasztal jövőre újra kihajt.
Megtisztult tüdővel, lélekkel, nyakig-fülig-fejtetőig örömmel telve, újra akarom élni ezeket a napokat! érzéssel ért véget ez a hétvége-ünnep, ez a pörgős hónap.

Jaaa, és ma meglett a pénztárcám :D nem mondom meg hová tettem, mert tényleg bolondnak néztek :D fél napom ment rá a keresésre...ahogy az lenni szokott, a legutolsó lehetséges hely, legutolsó helyén lett meg.
Még egy hatalmas haszna volt a kutakodásnak: hét nagy reklámszatyornyi ruhaneműt selejteztem ki.

Képek a túráról...aki nem szereti a virágokat, az ne nézze végig, mert tele van erdei virágokkal  :)

nem tudom mi virágzott ennyire szépen a hegyoldalakban...kökény még nem, marad a vadszilvafa


csillagvirág és kutyatej
valamelyik keltike...sosem tudom melyik :)


az a halovány zöld a fák között...no ebből (is) láttuk a tavasz jeleit


hát nem gyönyörű?

májvirág

erdei szellőrózsa
erdei boglárka
a bekarikázott virágok(?) neve: kónyavicsorgó...a fák gyökerein élősködik







ilyen virágtenger volt mindenütt






virágzik a som













mocsári gólyahír





17 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A természet adja ezt a sok szépséget, én csak örömködök egy sort :))

      Törlés
  2. Orsi csodaszép helyen jártatok, a fotók hű képet adnak erről. Merre van ez a sok szépség?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andrea! hirtelen ötlettől vezérelve, egyik óráról a másikra születő döntések alapján megyünk néha - négy házaspár, autóval - túrázgatni, elsősorban Erdélybe. Mindig más helyekre, konkrét településeket nem is nagyon tudok megnevezni, annyira nem ismerem a környéket. Rábízzuk magunkat a főszervezőre, aki mindent tud és elvezet bennünket csodaszép helyekre, oda ahol a madár sem nagyon jár :)) illetve az igen, a madár az jár és hallatja is a hangját :)

      Egyébként ez a Vigyázó hegységben van, elég rövid túra volt, kb. 10 km-es és a szintkülönbség sem volt nagy. Most "csak" a virágokra utaztunk :))

      Sajnos a határon való átkelési tortúra kezdi elvenni a kedvünket ezektől az utazásoktól :((

      Törlés
  3. Örömmel látom (44.kép), hogy aranyosfodorkát is találtál. :-) Egyébként a virágzó sok hófehér valóban vadszilva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy írod, ez az aranyosfodorka :O :) én meg páfránynak néztem :))
      Volt egy sziklafal, tele volt vele az egész, a fotó semmit nem ad vissza abból a szépségből, ahogy kinézett ott ez az aranyosfodorka fal :)

      Törlés
  4. Jaj,de gyönyörűséges!!!!!!Kirándulni akarok!!!!!!:)

    Néhány napja keresek egy dossziét.....Nem találom.:( Áááááá!Igen! Az ilyen kereséseknek az a haszna,hogy közben lehet szanálni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka, menjetek ha van rá lehetőség, komolyan mondom egy ilyen út gyógyír testre, lélekre :)

      Ne is mondd! ez a keresgélés már kikészít :)) két blúzomat raktam el a pizsamák közé...na míg arra is rájöttem...

      Törlés
  5. Nagyon örülök,hogy megtaláltad!!!!!!!! Én biztos nem néznélek hülének,mert ismerem magam ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol, ott a szívem mélyén éreztem, hogy egyszer csak előkerül. Nagyon bánatos voltam érte, tegnap megpusziltam, mikor megtaláltam :))

      Törlés
  6. Gondoltam Rád hétfőn, hogy vajon sikerül-e a terved/vágyad, elmentetek-e túrázni. Örömmel látom, hogy igen :)
    Gyönyörű az ébredő természet!...és a fotóid is, jaj, annyira jók! Az ember vágyat érez menni és megnézni.

    Én volt már hogy a hűtőbe tettem a pénztárcát, no nem pénztartósítás céljából :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére összejött minden, amit terveztem/terveztünk :)

      Ha elnézünk a messzeségbe, nagyon nem látszik még a tavasz jele, csak itt-ott a vadszilvafák vagy a som virágainak foltja jelzi, hogy mégsem ősz van. De ha a talajra lenézünk!? jaj annyi szépség van ott, nem győzi kapkodni a fejét az ember :)

      Ne is mondd! :)) azóta is csóválom a fejem, hogy lehettem ennyire öööööööö...nem is tudom milyen :)) de meglett, az a lényeg!

      Törlés
  7. Na végre ide jutottam. El vagyok maradva olvasásilag. Gyönyörű helyen jártatok, ez melyik hegység?
    Ha megengedsz egy kis segítséget, a keltikéket úgy lehet megkülönböztetni, hogy a virágok között vannak kicsiny levélkék, úgynevezett murvalevelek. Ha annak a széle ép, akkor odvas, ha cakkos, olyan, mint ha kicsi ujjacskák lennének, akkor ujjas. A mocsári gólyahír feletti fehéren látok egy ilyen kis levélkét, az odvas.
    Amit kutyatejnek gondoltál, az aranyveselke, viszont van lennebb egy erdei kutyatejes kép is, a 35.
    További szép túrákat!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Vigyázó hegységben volt, Erdélyben.

      Hogyne engednék meg egy kis segítséget! :) Tudod, én csak bámulom, gyönyörködöm a sok mezei, erdei virágban és sajnos nagyon kevésnek tudom a nevét, úgyhogy köszönöm a kiegészítést, most már úgy fogom akkor figyelni, hogy melyik az ujjas és melyik az odvas keltike :)
      Látod én keverem a szezont a fazonnal a kutyatejnél is :)))

      Törlés
    2. Nem baj ha kevered, én se ismerek még túl sok virágot, de sokat tanulok másoktól a neten.
      Pl. ezt az ujjas és odvas dolgot is most nem olyan rég tanultam meg.

      Törlés
    3. ezért is jó sok helyen bóklászni, tényleg sokat tanultam már blogokról, Te is mindig feliratozod a növénykéket, amit túrák közben látsz, ez is nagyon jó, így jegyeztem már meg sok mindent
      Túra közben fitogtattam a tudásom, hejjj de felnéztek rám, hogy így ismerem azokat a kis szépségeket :D persze lehet hogy az odvas keltikére azt mondtam ujjas és fordítva, de nem is ez volt a lényeg :))

      Törlés
    4. No csak fitogtasd máskor is, hihi! :-)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.