2016. április 28., csütörtök

A madarak


...sem tudják már mi az a békés egymás mellett élés.

Ma reggelre ez a csatatér fogadott a teraszon. Lehajigálva a sarokban lévő gerendára szépen odarakott fészek. Már tojás is volt benne.

Ezek szerint dúlt a harc ismét a helyért, de most azt hiszem a rozsdafarkúak nem fértek egymástól, verebeket nem láttam odaszemtelenkedni.
Kis maflák...nem tudom újra rakja e a kismadár.
Valamelyik évben pont így volt, kitúrták egymást, aztán egyik sem fészkelt ott a végén.




egy fél vödörnyi mohát sepertem össze a sarokból meg a virágokról
kis remekmű ez a fészek...

10 megjegyzés:

  1. Jaj, de kár érte :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak azt hajtogattam reggel: kis maflák...

      Törlés
  2. En ezt mar reg kiszurtam, meg a galambok is veszekednek, turbekolva!:)
    Te nem tudnad visszacsinalni ott lent valahol a feszket?vagy hulyeseget irok?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem dobtam ki a fészket, majd a férjem felrakja, mert nagyon magasan van a gerenda, én nem érem el létráról sem. Megcsináltuk ezt máskor is, hogy visszaraktuk, de tudom újra ledobják majd :)

      Törlés
  3. Hát ez egy szomorú hír/bejegyzés. Én nem is értem, hát a madárvilágban sincs béke ? Igaz, engem kellően meglepett az, amit betettem a saját blogomba, a fekete gólyákat illetően. Filmmel dokumentálva... Azért az élet elég kegyetlen...vagy nem is tudom.... Mi vagyunk túlontúl megértők/elnézők/lágy szívűek ??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy van olyan, a természet törvényei. Imádom a természetfilmeket, ohh de sokszor látni ilyen példákat, hogy "veszekednek" egymással :))

      MÉg nem láttam a gólyás filmed, de megnézem!!!

      Törlés
  4. Fészkelnek majd máshol, ha ide nem jönnek vissza. Hozzám is jött már amolyan későn fészkelő.
    A természetben benne van ez a könyörtelenség, amit a mi modern, humánus lelkünknek nehéz elviselni.
    Úgy gondolták kevés a zöld a teraszodon. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááá, tudom én hogy megtalálják a helyüket :) csak annyira szeretem őket, ott énekel mindig a korláton nekem :)

      Jah, kevés a zöld a teraszon, még nem pakoltam ki az összes benti növényemet, ezért vannak felháborodva :D

      Egyébként király hely lenne ez nekik, abszolúte védve vannak minden időjárási viszontagságtól, jó magasan van, macska nem jár ott, úgyhogy lehet ezért megy az ökölharc érte :)

      Törlés
  5. bakker... ugyanígy jártunk mi is a rozsdafarkúékkal, bár nekünk tojás szerencsére még nem volt... a tavalyi cirnyó-akció után féltem, hogy nem jönnek többet, ezért nagyon örültem, hogy de, mégis, erre még fészket építeni sem tudtak... néztem, hogy esetleg a verebek garázdálkodtak-e, de nem... úgy látszik,idén ez a szokás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rozsdafarkú háború van úgy látszik 😃

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.