2016. április 5., kedd

...

Nagyon köszönöm Mindannyiótok sorait, utólag jutott eszembe,  elkeseredésemben írtam meg a kínomat, nem akartam hogy azt érezzétek: sajnáltatni akarom magamat.

Végül este nyolckor mentőt kellett hívni, nem bírtam tovább, már fájt ülve, fekve, minden helyzetben, menni nem bírtam, focilabdányira dagadt a térdem.
A "sürgősségire" vittek, Jézusom, ülőkocsiban cipeltek ki a házból, megölt a tehetetlenség :( a klinikán is végig tolókocsiban toltak, jaj de szégyelltem magam :(

Hosszas folyamat volt, várakozás, vizsgálat, felvették az adatokat, panaszokat, majd ultrahang, röntgen, vérvétel, EKG. Trombózisra (is) gyanakodtak, ez irányban is vizsgáltak, de az UH nem mutatott semmi olyat. Órákig vártunk, folyosón, hajnal háromkor értünk haza.

Ma vissza kell mennem az orthopédiára, mert az ügyeletes drnőnek nem volt szakterülete az ilyen fajta probléma, csak tanácsokkal tudott ellátni, meg kaptam fájdalomcsillapító injekciót.
A diagnózis: synovitis - azt mondta a drnő, valamiért "berobbant" a térdem, nagyon csúnya gyulladásban van, folyadék van a térdemben, plusz hátul, a horgasínnél van egy három centi átmérőjű un. Baker ciszta.

Érdekes módon már jobban tudok lépegetni, pedig fájdalomcsillapítókon kívül nem volt más gyógymód, tiszta "havaj" van, ahhoz képest, hogy tegnap délután a szomszéd néni görbe botjával csúsztam-másztam ki a wc-ig ( a férjem este fél nyolcra ért haza vidékről...)

Szóval itt tartok...

Még egyszer: nagyon-nagyon köszönöm, hogy írtatok, el sem tudom mondani mennyire jólesik.

Ölellek Benneteket!

10 megjegyzés:

  1. Még sosem hallottam ilyenekről... Jobbulást Orsi, meggyógyulsz, fel a fejjel! <3
    Mit mondott ma az orvos, kell műteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kavics!

      Egy hét múlva kontroll, ha nem javul, plusz vizsgálatok kellenek, mert akkor valami más is van ott.
      Ha porcleválás van/lesz nem javulás esetén, akkor műtét.

      Törlés
  2. Mielőbbi gyógyulást kívánok Neked Kedves Orsi! :-) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Aloha:) kedves vagy!

      Törlés
  3. Névtelen4/05/2016

    Azé valami sportkórházi nézés sem ártana ,ők a legprofibbak ilyen dolgokban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt nincs sportkórház, az a bajom, hogy nem is ismertem egy dokit sem, úgyhogy mentem, találomra...

      Törlés
  4. naná megnéztem rögvest: http://www.videoklinika.hu/gulyas_attila03_synovitis/

    bex@rás, mik történnek veled

    az okot azért szeretném tudni

    mert én is sokszor sértem magam (legutóbb a combizmaimat vágta ketté egy rázuhanó szekrényelem)

    pihenjél, bírd ki
    ölellek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az okot, no azt én is nagyon szeretném tudni! Mindegyik doki azt fújta, megterheltem a térdem, jah mivel? előtte nap bicajoztam ugyan, de az csak kb. 12 km volt, az semmi, megértettem volna, ha a tavalyi 65 km-es biciklitúra után jelentkezik ez a tünet, de nem, most hozta rám a frászt vele.

      A pihenés sokkal rosszabb, mert utána elindulni kínszenvedés, de aztán már jobban bicegek.
      Köszönöm -nagyon- a soraidat ❤️

      Törlés
  5. Nem hiszem, hogy sajnáltattad magad, néha jólesik megosztani a bajt. Örülök, hogy már jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hosszas folyamat lesz, de bízom benne, hogy tudok még hegyet mászni!

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.