2016. április 15., péntek

Ezerszer


...eszembe jut, mennyire ódzkodtam az okostelefontól. Ma meg már minden nap hálás vagyok érte hogy van, igaz nem a legújabb típus (Nokia Lumia 530) de csak azért, mert naprakész vagyok a lányaimból a whatsappon keresztül.


Hogy én mennyi mosolyt, nevetést kapok tőlük nap mint nap?! Fotókat, írásokat, helyzeteket, híreket, pontos érkezéseket, indulásokat.
Nekem meg megnyugvást is ad, ha este 11-kor még jön az üzenet, tudom hogy otthon vannak, hogy rendben van minden.
Anyukámmal pont beszélgettünk róla, hogy milyen jó ez a megoldás, régen levelet írtunk, egy hét alatt kaptunk választ a kérdéseinkre, igaz elvoltunk úgy is, de manapság már sokkal pörgősebb a világ, szükség van az azonnali infókra, pláne ha egy olyan aggódó anya van a háttérben, mint én :)

Ezt csak azért írtam, mert nem is tudom mi lett volna velem, hogy viseltem volna el a távollétüket. Az ilyen fajta kapcsolattartás kicsit segített rajtam.

Más.
Ezeket ma "alkottam".  Nem egy nagy durranás tudom, de most per pillanat elmegy szódával, ha rám jön a hoppáré, úgyis átfestem az egészet újra.

A kisebbik tartó nincs még kész, ill. elrontottam, holnap újra kell festenem a felső részét, a repesztő lakk megzavart rendesen :)

ilyen volt...
...ilyen lett, igaz még hiányzik a kis polcocska, újra kell festenem, de sima fehér és halvány szürke lesz

Ez meg egy fóliatartó/tépő polc lenne, felül fűszereket tartok, most ilyenre festettem.

ilyen lett...
ilyen volt....

14 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy alkottál. :-) Nagyon kedvesek, hangulatosak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! háááát, ha nem lenne semmi bajom, ezek tuti nem lettek volna elkészítve :))

      Törlés
  2. Nagyon elesek lettek! Még én sem használtam repesztőlakkot, csak anélkül készítettem (jó)néhány dobozkát, eztmegazt. Szeretek kreatívkodni én is.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már használtam régebben is, gyakorlatilag csak egyszer lehet ráhúzni a festéket, ha újra rámegyek vele, már összehúzza. Így jártam most a kis polccal, úgyhogy le kell csiszolnom róla, újra alapozni, repesztő lakk és a végleges festék rá.
      Köszi szépen!

      Törlés
  3. Minden rosszban van valami jó is, elég közhelyesen hangzik, de igaz. Látod eltelt egy napod és közelebb kerültél a gyógyuláshoz. Szerintem nagyon jók és nem látom a hibáit, bár még nem használtam repesztő lakkot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már újra lelakkoztam, festettem, de nem olyan szépen repedt, mint pld. az oldalán. MIndegy, már úgy hagyom, vettem rá betűket, még azt ráragasztom és utána megmutatom :)

      Törlés
  4. Szuper! Olyan vidám hangulatom lett tőle! Nagyon jók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) akkor hozok majd még, csak legyen vidám a hangulatod :)

      Törlés
  5. Ügyes vagy, nagyon szépek lettek!!! Tavaszias :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a projekt nem jött volna létre, ha egészséges a térdem...😊 Köszi ❤

      Törlés
  6. Nagyon ügyes vagy!!! Klasszak lettek az alkotásaid!
    Az okos telefon, a nevéhez hűen, tényleg okos találmány. Én még mindig csak készülök a cserére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katici, nem is tudom mi lenne velem, ha nem tudnám így tartani a kapcsolatot a lányaimmal. Így az a távolság sem tűnik olyan soknak, bár nekem már az is jobb érzés, ha tudom M.országon van és nem külhonban :)

      Óóó, ezek a kis lom alkotások ha megnézem rendesen, olyan kis egyszerűek, ha nem lennék most ilyen béna, tuti nem került volna rá sor :)
      Köszi Katici! :)

      Törlés
  7. Nagyon szuper... Ó, de jó, hogy eljutottam ide is... Nagyon-nagyon és teljesen el vagyok alélva ezektől ki a csodáktól. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki ne maradj már itt a sok jóból :))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.