2016. április 26., kedd

Pillanatok


...a városból.





A Nagytemplomot akármilyen szögből nézem, látom: szeretem

Tegnap volt először, három hét után, hogy gyalog mentem a városba. Mit mondjak, megéreztem, egész este fájt a térdem utána :( haza már busszal jöttem, nem mertem kockáztatni.
Ma már bicajjal mentem a dolgaimat rendezni...
Hogy lesz ebből túrára alkalmas térd, mondjuk a havasokba, ahová készülünk nyáron ??? :O

A teraszra kitett virágaim közül egy párnak 'nyekk a macska' lett - lefagyott. A három hibiszkusz hümmm...meg egy vitorlavirág. Érdekes, hogy a többi nem károsodott, úgy látszik szívósabbak, mint ezek voltak.

Két hónap után ma végre megölelhettem a "német" lányomat. Majdnem május közepéig itthon lesz, már úgy értve, hogy nem itt, hanem Pesten, de haza is fog még jönni. Olyan hosszú idő volt ez a két hónap...nem győztem nézni, puszilni a pofiját...

Ez a szeszélyes/dilis április hónap jól kitolt velünk. Muszáj volt begyújtani újra a kazánt, mert tegnap reggelre 17 fok volt a nappaliban.
Most kellene pár °C  a nyári negyven fokból...

12 megjegyzés:

  1. Képze3ldnálunk a-13 fokban is kint lévő japán kaméliát ez a fagy elkapta. Nem is értettem mit látok. Az új hajtások érthetők lennének, de a régi leveleket is. Megmarad? A hibiszkuszaim 10 cm-es törzs, a többit a fiam legyilkolta. Napon van, öntözöm, s várom a csodát. Állítólag szívós növény. Meglátjuk. Azért csak vigyázz a térdeddel. Értem én a bezártságot, de van amikor nekünk kell alkalmazkodnunk a testünkhöz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem nagyon értem ezt a fagyot, a múlt héten nagyobb fagy volt mint tegnap és akkor nem ment tönkre semmi sem.

      Én is csak reménykedem, hogy újra kihajt a hibiszkuszom...

      Próbáltam, feszegettem a határaimat mennyit tudok menni...

      Törlés
  2. Szépséges a blogruhád!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. azt mondták a hozzáértők, hogy kezd el terhelni a térded?, és így és ekkor?



    mit szeretnél?

    na jó, nem vagyok az anyád, nem kérdezek, felnőtt ember vagy, tudod, mit miért teszel

    remélem


    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mit szeretnék? rohanni, úgy ahogy régen, szedni a lábam úgy, hogy közben ne kelljen arra gondolni, ne érezzem: valami nem stimmel ott még mindig.
      Rohanni a hegyekbe, ész nélkül tekerni a biciklit...

      Az a helyzet, hogy a kutya nem mondott semmit, azt sem mondták: vauuu :)

      Három hete láttam az orvost, akkor azt mondta majd négy hét múlva menjek vissza, - mert egy ilyen ízületi gyulladás kb. addigra jön rendbe - HA PANASZOM VAN, mert akkor lehet porcleválás a háttérben.
      Kérdezem én, az UH és a röntgen nem látja/látta ezt?????
      Panaszom az van, de nem tudom elég e ahhoz, hogy visszamenjek, nem e vágnak ki vele. Tulajdonképpen elég jól tudok menni, igaz minden egyes lépésnél ott van az a nyilallás érzés és estére fáj inkább. MIndegy, kivárom a negyedik hetet is aztán majd meglátjuk...

      És kérdezz csak, akkor is ha nem vagy az anyám :)) mert ez nekem jólesik, jó ha tudod ❤️

      Törlés
    2. Névtelen4/27/2016

      Azért mindent nem szabad az orvosokra bízni,vannak dolgok amire saját magunktól kell rájönnünk.Például erre: http://gyogyaszatiszakbolt.hu/spd/643355/Merev-kettengelyes-terdrogzito
      Persze tudom ,a sebészek szeretnek műteni.Ez sokszor bejön ,sokszor nem .

      Törlés
    3. már gondolkodtam én is ilyen térdrögzítőn! köszi a linket!

      Törlés
    4. jól van, látom érted a tréfát, már megijedtem...

      szóval bár viccnek szántam, de elkeserít, hogy nem adnak tanácsot, ez nem egy bolhacsípés, hanem,m komoly sérülés

      nagy csodálód vagyok, hogy ilyen bátor vagy

      Törlés
    5. Nem bátorság ez, próbálgatás inkább, hogy mire vagyok képes. Ne tudd meg milyen rossz ez nekem, a kötöttség eme formája. Szó szerint börtönnek érzem, hogy nem tudok menni úgy, ahogy szeretném.
      Annyi minden vár/várna rám, itt a nyár előttem millió tervvel, eszméletlen jó túrákkal (havasokba pld.) biciklis utakkal, Tisza töltésén végig Fehérgyarmattól az ukrán határig, vagy a Tisza tó körüli tekerés - szóval olyanokkal amihez a lábra van szükség - és nem tudom mi lesz belőle.
      Azt tudnám most erre mondani: előre visítok a lelki fájdalomtól, ha nem mehetek, ha nem tudok menni...

      Törlés
  4. Hazajött kicsit a Lányod? Boldogságos pillanatok!
    Mi is fűtünk én most jobban fázom kicsit, mint szoktam. Gyönyörű képeket hoztál a városból.
    A lábad nyárig meggyógyul. Majd szép fokozatosan hozzászoktatod a több gyalogláshoz!
    Szép napokat! És nekem is nagyon tetszik a blogod eleje! Olyan kedves! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haza bizony! :) Van is öröm ❤️ 😍

      A városban mindig nyílik valahol valami és én örömmel fedezem fel :)

      Nagyon remélem Éva drága, hogy meggyógyul, belezakkanok ha nem...
      Köszönöm Neked, hogy itt jártál ❤️

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.