2016. április 28., csütörtök

Tudom


...hogy nem szép dolog, nagyon nem, de ahogy jövök-megyek a városban, minden - látszólag - ruganyosan lépkedő embertől irigylem a  térdeit lépteit.

Aztán hazafelé tekerve a bicajjal, szemben jön velem a járdán egy tőlem legalább húsz évvel fiatalabb, kicsit lehajtott fejjel ugyan, de látom, hogy helyes arcú férfi - kerekes székben.

...És akkor azt éreztem: szeretnék elsüllyedni mélyen a betonba, kimondhatatlanul szégyellve magam, mert arra gondolok, ő biztos elcserélné az én, általam silánynak gondolt térdeimre, lépteimre a kerekes székét... :'(


12 megjegyzés:

  1. Szia Orsika:) ne szegyelld, mindenkinek a sajat baja a legoriasibb.Teljesen emberi erzes, viselkedes.Persze en is ilyen vagyok.

    puszillak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor valami baja van az embernek, tényleg úgy érzi, jaj összedől a világ...pedig nem, csak el kell fogadni ami van.
      De nehéz...

      Törlés
  2. Na, ugye! Csak meg kell látni a másik oldalt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg...és el kell gondolkodni.

      Törlés
  3. Valójában - míg élünk szinte mindenért hálásnak kell(ene) lennünk. És igen, nagyon fontos, hogy tudj viszonyítani...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan sokszor elmondom én, nincs olyan nap, hogy ne mondanám, mennyire örülök, hálás vagyok sok mindenért, hejj de sok mindenért.
      Csak ne lennék ilyen fanatikus néhány dologban...talán jobban el tudnám fogadni a helyzetet.

      Törlés
  4. Ne szégyelld magad Orsi, igaz a mondás, hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb. És a bajokat sem viseljük egyformán. Van aki sokat kibír, van aki már kevéstől is összeroppan. Fölösleges másokhoz hasonlítani magunkat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hasonlítom magam, de most ez annyira mellbe vágott, mert pont azon filózgattam, milyen jó lenne gyalog menni, mennyi szépség van ilyenkor úton útfélen, aztán jön velem szembe az a férfi, jajj.

      Törlés
  5. Nekem ilyenkor jön be az a "félig pohár, vagy tele?"..Való igaz, mindig a saját bajunk a legnagyobb..
    Lábaddal meg vigyázz... nem árt azért kímélni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az optimista mondja, hogy félig tele van a pohár. A pesszimista félig üresnek látja. Nem tudom eldönteni melyik vagyok... Is-Is.

      Törlés
  6. Nincs miért szégyellni magad, ember vagy... és látod, megláttad a jelet, amit az Égiek küldtek Neked és meg is értetted... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg helyre rakja a gondolataimat...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.