2016. április 4., hétfő

Való igaz...


...nem tudja az ember mire ébred és mivel nyugtázza a napot.

Reggel még oly' happy minden, fütyürészve készülődöm, halom elintézni való van a városban,  sikerült is lerendezni mindent. Tervezem, délután mit csinálok, van még tennivaló a kertben, füvet is kéne nyírni stb.

Előttem a zebra, a lámpa még zöld, de alig indulok el, már villog, szemem sarkából látom: mozdulnak az autók az kereszteződés másik oldalán, szaladok hogy átérjek. A zebra kétharmadánál "csatabárdot vágtak a térdembe érzés", de annyira, hogy ha nem látnám az autókat, legszívesebben összecsuklanék. Nem szoktam elengedni magam, magas a fájdalomtűrő küszöb is nálam, de ez? Ez kivégzett.
Átvonszoltam magam, potyogott a könnyem a kíntól, a tehetetlenség érzéstől, hogy megyek haza? A férjem vidéken, még szólni sem tudok, vigyen haza. Kerítésbe, lábazatba, bokrokba kapaszkodva majdnem négykézláb mászok hazáig.

Most ott tartok, hogy a wc-re is kínnal, fájdalomtól vinnyogva tudok kimenni :'(
Gyakorlatilag a bal lábamra nem tudok ráállni.

Mindig attól féltem, csak azért fohászkodtam, hogy a lábammal, a fejemmel ne legyen gond, csak az ne, azzal ne történjen baj.
Hogy tudjak menni, mert lételemem a gyaloglás.

Fogalmam sincs, mi történhetett. 
Tegnap még semmi baj, semmi előjel, vígan bicikliztem, semmit nem éreztem.

Most csak arra tudok gondolni, hogy minden, amit terveztem, ami feladatom van, amit tennem kellene, az szépen összeborult.
Nagyon.
Belezakkanok...

13 megjegyzés:

  1. Ajjaj! Mi történt? Jobbulást kívánok !

    VálaszTörlés
  2. szerintem mindenképpen mutasd meg orvosnak, nem akarok károgni, de láttam már így térdszalagszakadást (sicc), vagy akármit, ne mártírkodjál, nagyon fáj, azonnal orvos
    ölellek

    VálaszTörlés
  3. ne erőltesd a ráállást
    és azonnal orvos!!!

    VálaszTörlés
  4. Jaj :( Férjed mikor ér haza, hogy elvigyen orvoshoz? Kellene egy röntgen.

    VálaszTörlés
  5. Jajj, menj orvoshoz minél hamarabb!! Azonnali gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Ügyelet ? Orvos ? Bármiféle segítség ???? Merthogy a baj lehet kicsi is, meg nagy is, és nagyon nem mindegy, mit teszel(vagy nem teszel) vele. Várom a jelentkezésedet és szívből kívánom, hogy csak valami kisebb problémád legyen, ami fáj ugyan, de előbb utóbb helyrejön!!!

    VálaszTörlés
  7. Orsi, nem tudom mi ez, de gyógyulj meg... Orvos? Bár tőlem orvosi segítség nélkül is helyrejöhet, csak úgy... Gondolok rád, s csak óvatosan, míg fáj.
    Annyi mindent írnék, mivel borogasd, de így látatlanban nem érezném helyesnek... :-)

    VálaszTörlés
  8. Te jó ég, mi történt? Megbicsaklottál?

    VálaszTörlés
  9. Veled érzek. Kíváncsian várom, mi történt?

    VálaszTörlés
  10. de az is lehet, csak kilazult valami, és most hirtelen rosszul léptél, és kiugrott a helyéből, mittomén,

    hahóóóó! Voltál doktornál???

    VálaszTörlés
  11. Remélem nem nagy a baj, gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés
  12. Ez elegge mellbe vagott,ahogy olvastam,mert en magam is orokmozgo vagyok..:( mielobbi jobbulast kivanok, barmi is legyen az..ne gondolj a munkara , megvar,ahogy Anyukam mondta..

    puszillak Orsika!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon-nagyon köszönöm a soraitokat! sok szívecske szmájlit gondoljatok ide!

    VálaszTörlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.