2016. május 1., vasárnap

Anyácska


Gyönyörű.



Anyácska szép vagy, a legszebb vagy azt hiszem,
földre szállt angyal köszöntelek.
Ha hibáztam néha és nem voltam jó gyerek,
bocsáss meg érte és fogjunk kezet.
Te vagy nekem a legszebb tündérmese.
Fogd meg kezem és én boldog leszek!
Büszkén ölellek, amikor nagy leszek,
bárhová mész majd, veled megyek.
Anyácska, hívjál, ha bántanak rossz kezek!
Erős karommal, megvédelek.
Te vagy nekem a legszebb tündérmese.
Fogd meg kezem és így boldog lehetsz!
Te vagy nekem a legszebb tündérmese.
Fogd meg kezem és így boldog lehetsz!
Ááá...
Anyácska nézz rám, csak egyszer nézz még rám!
Óó, óó..."
(Twist Olivér Kórus - Anyácska )


6 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves ez a kis összeállítás és a dal, el is érzékenyültem. Ma már többször is meghallgattam. Köszönöm neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én jártam még így vele Mancoka, többször meghallgattam egymás után, annyira szép a zene és a szöveg is.

      Törlés
  2. Hallgatva, olvasva , egyarant nagyon nagyon szep!
    Boldog Anyak napjat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ismertem, bóklászás közben találtam rá, azonnal megtetszett, kicsit pityeregtem is rajta.

      Köszi, Te is Édesanya vagy, úgyhogy Neked is :)

      Törlés
  3. Szép nagyon :)
    a fejléced mellett sem tudok elmenni, minden nap megnézem, és annyira... annyira... szóval nagyon... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohhh, köszönöm szépen :) háááát, arra gondoltam, hogy azok a rajzok hasonlítanak rám, már úgy értve: szeretek olvasni, imádom a madarakat, állatokat, virágokat, meg ilyesmik :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.