2016. május 5., csütörtök

Írások


...a telefonról.
Nekem/nekünk írták :)




7 megjegyzés:

  1. Névtelen5/06/2016

    "Úgy hozzátok bújnék most" Meg kell kérni a jó tündért.

    Három kis sündisznó sétál az erdőben, eltévednek, és egy lapulevél alatt húzzák meg magukat éjszakára. Kitör a vihar, villámlik, mennydörög. Már három nap óta várják a sorsukat, vajon mi lesz velük.
    Egyszer csak elébük toppan a jó tündér:
    - Gyerekek, kívánjatok egyenként bármit, mindegyikőtök kívánságát teljesítem.
    Azt mondja az első kicsi süni:
    - Fázom és éhes vagyok, otthon szeretnék lenni!
    Hipp-hopp és otthon terem.
    Azt mondja a második kicsi süni:
    - Hiányzik az anyukám és éhes is vagyok, szeretnék otthon lenni!
    Hipp-hopp és otthon terem.
    Azt mondja a harmadik kicsi süni:
    - Nagyon fázom, éhes vagyok, félek itt egyedül szeretném, ha a testvérkéim itt lennének velem!
    Hipp-hopp...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hiába kérem a jó tündért, csak akkor lehet megölelgetni, ha hazajönnek :)

      Törlés
    2. Most láttam meg, hogy egy kommented a spamok közé rakta a rendszer, a rigós fényképeknél, ahol az itatóról írtál.

      Törlés
    3. Névtelen5/06/2016

      Azt gondoltam ,hogy fölöslegesen okoskodtam.Ne haragudj!

      Törlés
    4. Teljesen véletlenül láttam meg most is a spamek között, ezentúl gyakrabban nézek rá arra is, hátha a másét is odapakolta a rendszer.
      Nekem most nem volt okom haragudni, nem is értem miért írtad.

      Törlés
    5. Névtelen5/06/2016

      Arra gondoltam ,hogy túl hosszú volt a bejegyzés ,nem oda illő,vagy bármi másért kimoderáltad.Erre nem gondoltam ,hogy itt is van spamszűrő.Tehát csak azért írtam "ne haragudj" mert nem a valót feltételeztem.Ennyi.

      Törlés
    6. Ezt megbeszéltük! :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.