2016. november 25., péntek

Allergiás


fotó: internet
...vagyok az átverésekre. Dühös vagyok... vagy nem is, inkább szomorú.

Ma vártam a téren egy ismerősömre,  közel álltam egy olyan faházhoz, ahol mindenféle itókát mérnek. Forralt borokat, kávét, capuccinót és forró csokit.
A forró csokis keverős gép elé ki van írva:  

EREDETI OLASZ CSOKOLÁDÉ

Nincs ott senki, belátok a "kulisszák" mögé.
A fiatal lányka elővesz pár csomag eredeti Oetker csokoládés pudingport, elkeveri egy tálban tartós műtejjel, megvárta míg felfő és szépen beleöntötte az eredeti olasz csokoládé feliratú keverőgépbe.

Ekkora mocskos csalást! 😈😈😈😈😣 Írja ki, hogy pudingból készült forró csoki, vagy mit tudom én, de ne tetézze még azzal, hogy eredeti olasz csokoládé!
Köszönő viszonyban nincs a csokival!!!

Kapásból számolgattam ott magamban. Két dl "csoki" 500 ft, valamilyen plusz ízesítéssel (chilis, kókuszos stb.) 600 ft. Egy tasak pudinghoz fél liter tej kell, ha szilárd pudingot szeretnénk, tehát itt biztos tesz bele majd kétszer annyit tejet, mert elég folyékony a 'végeredmény'
Egy tasak pudingpor tegyük fel 100 ft, a tej hozzá legyen  150 ft, de legyen 200. Egy ilyen adagból szerintem kimér min. 4 pohárral, az az olcsóbb variációval számolva is 2000 ft, a drágábbal 2400 ft.
Mit mondjak...megvan az órabér.
Félreértés ne essék, nem sajnálom én senkitől sem a pénzét, a bevételét, biztos megdolgozik érte és azt is aláírom, hogy vannak kiadásai is: a bódé bérleti díja, az alkalmazottak bére stb.

DE NE CSAPJÁK BE AZ EMBEREKET!

Belegondoltam, tavaly még én is "csokiztam" ott a barátnőmmel, hát most már ha kimerednék érte sem kéne, ez biztos.
Ha mellette lenne a pénz, akkor sem.
Kimondhatatlanul utálom, ha átvernek...és megjegyzem, örökre.



6 megjegyzés:

  1. nemaz lanyka gazdaksik meg belole biztosan

    VálaszTörlés
  2. Tudod, nem hiszem, hogy ez az egyetlen átverés. Amikor a húsügyek voltak, az aztán már nagyon durva volt. Amúgy megértem a felháborodásodat, s én sem mennék hozzájuk többé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyi stikli van, de mennyi! és csak a töredékére jövünk rá vagy tudjuk meg.

      Törlés
  3. Lépten-nyomon ezt kapjuk! Mocskos világban élünk!
    Tavaly mi is forrócsokiztunk ott. Ezután tényleg meggondoljuk, hogy hol és mit veszünk meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy az egész adventi vásár egy nagy átverés. Ismerek olyan árust, aki a duplájáért adja ugyanazt, mint a száz méterre lévő boltjában.

      Mit mondjak erre? advent, karácsony, szeretet ünnepe - meg az átveréseké.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.