2016. december 14., szerda

Délután


...nagy pelyhekben elkezdett esni a hó. Most szép fehér minden és az utcánkban megjelentek az első szánkózó gyerekek. Vagy inkább az őket kínlódva húzó felnőttek. Mert ugye nem csúszik az a fránya szánkó az egy centis havon...de még ennek is örülnek.

Madárkáim csemegéznek. A kék cinegét különösen szeretem.
Nagyon zoomolva tudok csak róluk fotót készíteni. Ők a kert végében én a teraszon.


 Ma végre eljutottam odáig, hogy feldíszítsem a lakást. Ilyen későn még soha nem kezdtem el díszíteni, de most így alakult.
Utána lefotóztam és elküldtem a lányoknak whatsappon. Nagyon tetszett nekik. Nekem is, pedig évek óta ugyanazok a díszek vannak. Lehet maradi, egyáltalán nem trendi, de nekünk talán éppen azért otthonos, mert megszoktuk, ez bizony hozzánk tartozik és ettől (is) lesz ünnepi hangulata a háznak.

ami ciklámen színnek látszik, az bordós piros a valóságban...
az ablakokban égnek a fények minden este...

16 megjegyzés:

  1. Nagyon meghitt, otthonos hangulata van! A lányoknak különösen! (Gondolom!) Olyan igazi karácsonyos!
    Én is évek óta ugyanazokat a díszeket használom, megszokásból. Nekünk is ez jelenti a karácsonyt.
    Szeretem ezeket a napokat! Teli várakozással, szeretetteljes készülődéssel.... az év legszebb napjai.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem világéletemben a zöld, az arany és a bordó/piros volt a karácsonyi színem. Sok-sok év alatt így válogattam, állítottam össze a lakásdíszeket és a karácsonyfa díszeit is.
      Így szerettük meg. És igen, én is nagyon szeretem ezeket a napokat! :)

      Törlés
  2. Szép :) Jó hogy mondod, meg kell töltenem a madáretetőket, mert azt hétvégén a nagy rohanásban elfelejtettük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) a madaraknak is karácsony lesz :) etetem őket mindig, csak azok a fránya verebek ne lennének olyan sokan...

      Törlés
  3. Semmi kincsért el nem adnám az évtizedek óta használt szoba és fenyődíszeimet. Nekem csak velük szép a karácsony és a 70 évnél is idősebb kis egyszerű Betlehemmel - ami még anno az én gyerekkori karácsonyfáim alatt is ott állt mindig. Ami nem ilyen karácsony, az nekem nem is karácsony. Majd meg mutatom a Betlehemet a blogban....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pontosan így vagyok vele Fodorka! nem adnám, cserélném le semmi pénzért. Ezek már úgy hozzánk nőttek, mindenki szereti a családban. Nekünk ettől (is) szép minden.

      Törlés
  4. Ja, és hó????????? Nálunk ragyogó, tavaszias idő - kissé fagyos reggelek, hűvös esték... Ez nem tél... Nem is jönnek a madarak hozzám enni, pedig annyi mindent kiraktam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt elég kemény téli idő van. Láttam az időképen, hogy csak a Tiszántúlon volt ilyen zord idő. Tegnap még nappal sem ment feljebb a hőmérő - 4 foknál, ezért is maradhatott meg a hó. Este tízkor még havat sepertünk. Ma már a városban nagyon pocsék lett, mindenütt fél méteres sótakarót szórtak ki (rettenet...)itt felénk még mindig szép minden, itt nem sóznak, csak sepernek az utcabeliek :)

      Törlés
  5. Nálam ez még a hétvégét várja,a díszítés....A fények viszont kint vannak az ablakban. Lételemem ebben a korai sötétségben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a fényeket én is kiraktam advent első vasárnapján, nagyon szeretem, kint is égnek esténként mécsesek a virágos dézsákban, téli mécsestartókban.

      Törlés
  6. Rég jártam erre... úgy látom, már Nálatok is karácsonyi hangulat van :)
    Tegnap felénk is hullott pár hópehely... igazi fehér tél megint nem lesz... pedig most már eshetne a hó, nem kell félnem az utaktól, közel lakom a munkahelyemhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon ritkán "látlak" :( a blogodban (is) De biztos megvan az okod rá, nem is bántásból mondom :)

      Itt még tartja magát a tél, de biztos elolvad karácsonyig ez a kis hótakaró. Jó lett volna még ennyi hó is Szenteste :)

      Törlés
  7. Megint ír az Ágnes, neked nem jelzi? Verebek, én sem szeretem őket, de mit csináljak velük? Kiállok, s nézem ahogy le-leröppennek cinkéék. Mást nem látok köztük. S nekem is évek óta díszeim vannak, esetleg egy-egy újat veszek. Nekem ezek adják a folytonosságot, s szeretem is őket. Van aki ebből külön ügyet csinál, az ő dolga, nekem így kedves, ahogy érzem neked is. S itt enyhe az idő, már mihez képest, de az, sétáltunk is Zsebivel jó nagyot. Hó, az viszont nem volt. Néztem is, felétek mekkora öröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csupa hó minden, igazi téli világ van felénk. Már azon szomorkodom, hogy karácsonyra biztos elolvad ez a kicsi hó is...

      Törlés
  8. Szerintem a legtöbbünknek régi díszei vannak. :-) A sok új csak a reklámokban megy talán vagy ki tudja... Ki győzné állandóan újjal, és mitől lenne akkor meghitt és otthonos? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudnám kidobni őket semennyi pénzért!!! nekem mindegyikhez fűződik egy icipici történet, azoknak már mindegyiknek lelke van :)
      A divat után meg nem megyek, karácsonyi díszekben sem :) :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.