2016. december 16., péntek

Egész


fotó: internet
héten ebből állok ki:

Klinika-EKG-UH-labor
Orvos
Labor
Orvos
Labor
megint orvos
Antibiotikumok, egymás után, lórugásnyi adagokban
jövő héten megint labor
utána orvos

...és karácsony.

Holnap utazás lenne, Kassára. Nagy a dilemmám, menjek e, kockáztassak e. Ha jártam volna már ott, akkor nem mennék, de még soha nem voltam és profi idegenvezetővel városnézés lesz.
Szeretném megnézni...estig eldöntöm.

Ezt a videót a haon.hu oldalán találtam, városunk a hóesés után, ünnepi fényekkel. Ha van kedvetek, nézzétek meg.


18 megjegyzés:

  1. Ajaj, nehéz döntés. Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz bizony. Megálmodom éjszaka :)

      Törlés
  2. Jobbulást...és vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vera! hiába vigyázok, ahogy öregszem, egyre jobban fogékony vagyok minden betegségre...

      Törlés
  3. Jobbulást Orsi. Ne rizikózz, egészség csak egy van. Kassa megvár, ha már egészséges leszel.
    Nem kaphatunk meg mindent azonnal, van amire várni kell és ez a várakozás, ha meghosszabodik is, annál nagyobb örömmel élheted át. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kavics! <3 Tudod, ha nem mutatnák az eredmények, hogy baj van, észre sem venném. Már szinte semmit nem érzek, nincs panaszom, lázam már napok óta nincs. Csak azok a labor dolgok ne lennének...

      Az igaz, hogy Kassa megvár, ott lesz az évek múlva is :)
      Azt mondtam, meglátom hogy ébredek reggel, aztán majd eldöntöm...

      Törlés
  4. Jobbulást neked! :-)

    Olyan szép nálad minden... csak most volt időm "végiglapozni" :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Chanson, már tényleg jobban vagyok, remélem az eredmények is azt mutatják majd jövő héten.

      Téliesítettem a blog külsőt, nekem is jó ránézni, az ünnepet mutatja ez is, ha ide belépek :)

      Törlés
  5. Ó, pont most?! Karácsony és ilyen program lehetőség előtt?!
    Gondoltam, hogy valami baj van.
    Mielőbbi gyógyulást, Orsi! Vigyázz magadra!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katicim, egymás után jött a baj, magam sem gondoltam, hogy ennyire beletenyerelek.

      Törlés
  6. Én is azt mondom, hogy alaposan gondold át! Az egészség mindennél fontosabb! Kassa nagyon szép, de Debrecen nyomába se jöhet ilyenkor adventkor. Biztosan nagy tömeg lesz mindenhol, ami most neked nem hiányzik. Tavasszal az igazi, akkor kellemes a séta is a városban.
    Gyógyulj meg gyorsan, és tervezgesd a tavaszi kirándulásokat! Addig meg vígasztalódj a szépséges debreceni ünnepi díszben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mancoka, sokat tipródtam, végül az győzött meg, hogy nem volt már lázam napok óta.
      Nagyon felöltöztem, szinte egészben mozogtam, de egyetlen ruhadarab sem volt felesleges, nagyon hideg volt, főleg a városnézés alatt egy helyben toporogva, míg hallgattuk az idegenvezetőt. Egy plázába tértünk be melegedni a végén...muszáj volt.
      Valóban, Debrecen sokkal szebb ünnepi díszben...

      Törlés
  7. Én szurkolok neked ! Ha teljesen fittnek érzed magad, "csak" a laboreredményed nem jó - akkor azért szerintem el lehetne menni....És ott is, hát ha azt érzed, hogy nem tudsz, akarsz tovább menni, meg lehet pihenni és valahol később csatlakozni a társakhoz.
    Kassa pedig gyönyörű !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül csak elmentem, írtam az előző kommentekben is, hogy mivel győztem meg magam :) Lehet, hogy a hideg, a szürkeség miatt nem tett rám túl nagy benyomást a város, de biztos más lenne a véleményem egy tavaszi kirándulás után. A történelmi múltja miatt viszont szeretem.

      Törlés
  8. Ó,ez nehéz döntés! Ismerem. Én a 3.kurzus megfázást élem meg.Mire rendbejövök,jön a következő.
    Gyógyulj meg és ha nem vagy annyira vacakul,menj el .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen láncban már régen tenyereltem bele betegségekbe, mint most. Lehet az egyik generálta a másikat. Azért az ünnepre már remélem minden rendben lesz...
      Köszönöm Mamka!

      Törlés
  9. Jobbulást kívánok! ☺
    Köszi a videót, nagyon szép! ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Aloha! Örülök, ha egy kicsi szépet mutathattam a városunkról :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.