2016. december 20., kedd

Idegenek


...az éjszakában címmel Kamarás Iván előadói estje volt tegnap a Nagytemplomban. Délelőtt szólt egy kedves ismerősünk, hogy van tiszteletjegye, volna e kedvünk elmenni megnézni/meghallgatni.
Volt :)
Nem is tudtam, hogy ennyire jó hangja van és nagyon jól gitározik. Frank Sinatra jegyében állította össze a zenei programját.
Élmény volt.

Engem a Nagytemplomban meg mindig átjár valami különösen jó plusz érzés...


Gyönyörűséges, hófehér téli világ van felénk. Olyan jó kinézni az ablakon.

A belvárosban nem ilyen szép, de itt a kertvárosban olyan, mint otthon gyerekkoromban. Szinte érintetlen hófehérség mindenfelé. A fákon vastagon áll a zúzmara és most is szállingózik a hó.

Bárcsak maradna belőle Szentestére! 💖 ⛄ ⛄






12 megjegyzés:

  1. Zúzmarás képek.....levendula, tuják összes többi :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira szép minden! Azon veszem észre magam, hogy állok az ablaknál és nézem ezt a ritkán látott hófehérséget :)

      Törlés
  2. Ó, de csodaszép a táj nálatok! Igazi karácsonyi hangulata van.
    Itt nálunk még nem esik, de még zúzmara sincs. Hideg annál inkább. Azért elnézegetném én is az ablakból a szép téli tájat. Így most csak a madarainkban gyönyörködünk ahogy sorakoznak a madáretető körül.
    Kicsit irigyellek a Kamarás Iván nagytemplomi koncertért! Igazán nagy élmény lehetett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár megmaradna még egy pár napig! olyan szép lenne így a Szenteste :) mennyire tud már örülni neki az ember, mint egy gyerek...

      Őszintén szólva nem szívem csücske Kamarás Iván, de a hangja most meggyőzött...

      Törlés
  3. Mindkettő miatt irigyellek. A templomoknak, templomokban tud hangulat lenni. Amit még tetőznek is ilyen programmal, elhiszem szép lehetett. Itt csak hideg, köd van. S én éppen kinyúlva fekszem, szegény Zsebi séta nélkül marad. Én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évek óta szerveznek már koncerteket advent idején a Nagytemplomba, ill. most már más alkalmakkor is, nyáron pld. Nagyon jó az akusztikája és igazán nívós előadásokat láttam már én is ott. Oda mindig örömmel megyek.

      Gyógyulj meg! minél hamarabb tudj sétálni menni Zsebivel.

      Törlés
  4. Mintha fekete-fehér fotók lennének :)
    Én is szeretném, ha ha karácsonyig maradna az a kis hó (meg a téli szünetre, a gyerekek miatt), aztán sitty-sutty, tűnjön el! :)
    Kamarás Ivánnak ezt az oldalát nem ismertem. Jó lehetett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nyugodtan lehetett volna fekete-fehér beállítással fotózni, hisz' a világon semmi más szín nincs rajta :)
      Pont emlegettük a szomszédokkal, hogy az elmúlt télen összesen nem sepregettük ennyit a havat, mint most pár napja. Egyébként én is úgy vagyok vele, mint Te: ha karácsonyig nem esik hó, akkor utána már ne is essen :))

      Meglepően jó hangja van, kellemes meglepetés volt.

      Törlés
  5. Hú, micsoda mesés idő van arra felétek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és még most is tart :) úgy örülök neki, itt még mindig szép fehér minden, de a belváros már pocsék, ott a forgalom miatt már koszos és elolvadt a zöme.

      Törlés
  6. Gyönyörű képek...Állítólag Pécsen is havas a domb oldal...Én nem örülnék a hónak... akármilyen szép is...Maga a látványt szeretem, de ami vele jár azt már nem annyira...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt drukkolok óráról órára, hogy na még egy kicsit, még egy kicsit tartson ki a hideg és a hó, Szentestére :) úgy néz ki, hogy itt kb. jó tíz év után talán fehér marad a karácsony egy része, utána már ide is elér az enyhülés.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.