2016. december 29., csütörtök

Kívánok...



Ha megengeditek, 31-én éjfélkor gondolatban koccintok majd Veletek. Én bulizni megyek, barátokkal.

(Igaz nem tudom milyen vad résztvevője leszek a bulinak, mert ismét betegséggel küszködök.)

Ezekkel a gondolatokkal búcsúzom az óesztendőtől:

"Emlékezz mindenre, aminek örültél, ami jó volt, emlékezz arra, amit érted tettek, a nehéz órákra, amelyek szerencsésen elmúltak, és azokra, akik segítettek abban, hogy elmúljanak. Emlékezz arra, hogy segíteni kell azokon, akik rászorulnak. Emlékezz arra, hogy önzetlen légy, fáradhatatlan, becsületes, igazmondó és önfeláldozó. Felejtsd el, ha félsz! Felejtsd el, ha gonosz indulataid vannak! Emlékezz arra, hogy mi a jó, és sose felejtsd el, hogy csak jót szabad tenned, ártanod soha."

 Szabó Magda aláírása
     Szabó Magda

23 megjegyzés:

  1. Csodaszép bejegyzés! Nagyon szépen írtál a jövő esztendőre!Köszönöm!
    Annyira elegem van az olyanokból,mint : legyen jobb,mint idén....,legyen boldog...stb. Az élet nagy része nem könnyű,ezért szükségünk van mindarra,amit kívántál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor találtam ezt az írást Szabó Magdától, egyből az jutott eszembe, hogy csodaszép összegzése egy évnek, azért is tettem ide.

      Törlés
  2. Köszönöm szépen, kedves Orsi!
    Igen, megengedem, sőt, csatlakozom! :)
    Szép és vidám ünneplést Nektek, és kívánok az új esztendőre minden jót!
    Szeretettel: Palkó

    Ui: ezt az idézetet adtam az adventi naptárban annak a kollégámnak, akinek én voltam az "angyalkája" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm drága Palkó! Ünneplés az lesz tuti, mert 16-an leszünk :)

      Látod, látod! ezek szerint Neked is nagyon megtetszett Szabó Magda írása :)

      Törlés
  3. Boldog új évet és jó egészséget!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen drága Kavics! ❤️
      Egészség, az kéne nagyon...három lépés távolságot kell tartsak a többiektől a bulin, annyira meg vagyok fázva ismét...vagy még mindig? nem is tudom.

      Törlés
  4. Szépek ezek a gondolatok! Neked is gazdag, boldog, főképpen egészséges új esztendőt kívánok, szeretettel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igen, ha ezek a jókívánságok bejönnek, már nagy baj nem lehet, tehát úgy legyen :)

      Törlés
  5. Jó bulizást kívánok!
    Donászy Magda: Újesztendő

    Éjfél tájban
    megérkezik
    újesztendő napja,
    pilinkélő
    hóhullásban,
    jégvirágos fagyban.
    Havas ágon lengő
    széllel bélelt kendő.
    Fenyőtoboz
    harangozza:
    Újesztendő eljő!
    Szeretettel: Juci Ká

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Juci Ká! :) Én is kívánok Neked örömökben gazdag, szép alkotásokkal teli új esztendőt!

      Törlés
  6. Ne legyen rosszabb jövőre, se mint idén,
    szeretettel ezt kívánom neked én :-)

    (Minden tüsszentésnél rád gondolok – nekem is ez az idei utolsó „ajándékom”…)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen Fodorka :) úgy legyen!

    Tüsszögés...sosem megyek ki belőle :( no nem baj, majd az új esztendő meghozza a gyógyulást Neked is, nekem is :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon boldog új esztendőt kívánok Neked és Szeretteidnek!! :)
    És egy szuper bulit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh, de régen láttalak :( hiányzol ám, nagyon! már Kaviccsal üzengettem Neked és Lobelinnek :))
      Nagyon köszönöm! és tudod, hogy hasonló szépeket és jókat kívánok én is Neked és a hozzád tartozóknak :) ❤️

      Törlés
    2. Megkaptuk az üzeneted :) nem felejtettelek ám el.
      Köszönöm én is! :)

      Törlés
  9. Nagyon szép gondolatok...Boldog új évet!!!jobbulást!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Vera! Mindent...

      Törlés
  10. Köszönöm a szép gondolatokat! ♥
    Szerencsés, Boldog új évet kívánok és mielőbbi gyógyulást! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Aloha! :)

      Haladok, haladok a gyógyulás felé...

      Törlés
  11. Boldog Uj Evet Kivanok Orsika,itt is!:)

    VálaszTörlés
  12. Orsi, hamarosan koccintunk!;-)
    Először is gyógyulj meg, aztán meg: BUÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koccintottunk bizony! :) igaz csak egy műanyag pohár volt nálam, mert éjfél előtt nem sokkal kimentünk a Nagytemplom elé, ott számoltuk vissza a kivetítőn látható utolsó másodperceket, olyan - 6 fokban. Nem volt megmelegedve a pezsgő, az biztos :)
      Nagyon köszönöm Katici!

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.