2016. december 6., kedd

Már


...azt sem tudom hogy kell bejegyzést írni.
Csak bambultam itt egy darabig...már elszoktam az egésztől.

Időzavarban szenvedek.

Pereg velem az idő.
Tél, hideg, kicsi hó, várakozás is van. Szép a város, nyüzsögnek a népek, tömve vannak a boltok. Mondjuk én egyikben sem tolakodok, csak látom ahogy végigmegyek a Fórumon a Spar irányába.

Hétvégén voltam kirándulni, tervezzük/szervezzük a szilveszteri bulit, megyek adventi vásárba, városnézésre Kassára a jövő hét végén, lemaradok egy teljesítmény túráról most szombaton (temetésre megyek sajnos...) megyünk vasárnaponként a térre gyertyagyújtásra és utána az (ingyenes) adventi koncertekre a Nagytemplomba. Szóval hangulat az van...
Mindjárt itt az Ünnep...és már sajnálom, hogy akkor százszor gyorsabban telik az idő.









Betlehemi menet


Haja Zsolt a Nagytemplomban énekelt...

...a feleségével, Rácz Ritával együtt
A Helyőrségi Zenekar kíséretével...
Time to say goodbye
ma reggeli téli világ, kemény mínuszokkal





10 megjegyzés:

  1. Szép a várostok, néztem ma valahol is, ahol adventi vásárok fotóit mutogatták.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szép, csupa fény, ami ilyenkor nagyon kell. Pont azon gondolkodtam, nem hiába kezdték már október végén felrakni ezt a sok égőt, díszt, nagyon sok munka van mögötte.

      Törlés
  2. Csodálatosak a zúzmarás képeid ! Az adveti-díszes városképeket nézve jutott eszembe, hogy már évek óta nem voltam így ünnep előtt a városban - este én már nem mászkálok sehová. Nem baj, azért még emlékszem rá, hogy milyenek voltak ilyenkor az utcák. S amíg emlékszem, addig jó.
    Olyan kár, hogy minden elmúlik egyszer...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma reggelre erre ébredtünk. Nagyon hideg volt, -8 fok és csupa zúzmara minden. Mikor elindultam reggel, az utcánk végéig még a hó is esett, de csak addig, utána már semmi nem volt :)

      Majd' minden nap látom ezt a vásári forgatagot, engem totál hidegen hagy, semmit nem veszek. Azt nem mondom, hogy nem néztem végig, de csak egyszer, mert minden évben ugyanazok vannak...Arra jó, hogy nézelődjek időnként, de csak ennyi...

      Törlés
  3. Csodaszép képeket hoztál a kertedről, a városról, az adventi forgatagról, hangulatról.... kedvem támadt megnézni. Csak ne lenne ilyen hideg!
    Ilyenkor már én se nagyon megyek vásárolni, nem szeretem a tömeget. Az utolsó napokra már csak a hús vásárlását szoktam hagyni, mert a fagyasztottat nem szeretem.
    Jó kirándulást a hétvégére! Biztosan nagyon szép most Kassa is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor az az érzésem, itt van az országban a leghidegebb...ma reggel is - 10 fok volt a teraszunkon.

      Még soha nem jártam Kassán, városnézés is szerepel a terveink között, örömmel megyek majd.

      Törlés
  4. Más, más pontján kicsi országunknak és mégis hasonló programokkal várjuk az szent ünnepet. Gyönyörködjünk ezekben a fagyos szépségekben míg lehet. Szép Adventi időszakot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem az adventi programokat, különleges csemegéket láthatunk, hallhatunk akár a téren, akár a Nagytemplomban.

      Kitart a fagyos idő itt is még.

      Nagyon köszönöm Juci Ká, Nektek is szép várakozást kívánok!

      Törlés
  5. Holdgyöngynek is írtam: rajongok a zúzmaráért,dérért!!!!Helyettem is fotóztál.:) csodaszépek!
    Talán a sok program és tennivaló röpíti a napokat? Talán. Aztán olyan jó megpihenni az Ünnep alatt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már hó nincs, akkor legyen zúzmara :) ez még valahogy jobban rárakódik a fákra. Ma is olyan az egész város, ködös, zúzmarás, a kertvárosi részek még fehérek.

      Az Ünnep alatt sem nagyon pihenünk, mert szöcskézünk a rokonokhoz :) de nem baj az!

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.