2017. január 19., csütörtök

Ilyesmi...

fotó: internet

8 megjegyzés:

  1. Ma voltam így... Tegnap óta próbáltam elérni hivatalos ügyben valakit. Hívjam délután, mert házon kívül van. Hívjam másnap, mert nem jött vissza. Hívjam tíz után , mert értekezleten van. Hívjam egy óra múlva, mert házon kívül van. Hívjam tíz (!!!) perc múlva...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez kéne még most nekem, egy ilyen szitu. Tuti robbannék.

      Törlés
  2. Éppen gondoltam ma rád, rég jelentkeztél. Egészséged remélem rendben?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsodornak az események, történések, napok. Köszi, most kivételesen nem vagyok beteg.

      Törlés
  3. Ne fújd föl annyira (magad).... kisebbet durran..... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt mondod? na jól van, már most per pillanat nyugi van... :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.