2017. január 19., csütörtök

Dilemma


Biharfüred - itt szoktunk parkolni, innen indulunk/indulnánk... - fotó: internet

A múlt héten nem mentünk el Biharfüredre a rossz időjárás (havazás) miatt. Most megint felvetődött, hogy menjünk el? Mindenki a másikra vár, hogy döntsön, mondja ki a végső szót.

Én félek egy kicsit, ugyanis szombat reggel lesz a leghidegebb (-16), két kocsival mennénk, de nem tudjuk milyenek az útviszonyok arrafelé, mekkora hó van ott. Kaptunk egy fülest, hogy méteres vastagságú és megfagyott a Csodaforrás...olyan hóban viszont nem lehet túrázni...de már majd megveszünk a hegyek után, mindenkinek bizsereg a talpa és lehet nincs is ott méteres hó...

No, alszunk még rá egy-kettőt és megálmodjuk...de ahogy ismerem ezt a hét "elvetemült" hegyimádó túrázót, tuti hogy megyünk...

10 megjegyzés:

  1. Jajaj, ezt a befagyott forrást pedig jó lenne látni!
    A leírtak alapján, szinte biztos vagyok benne hogy mentek! Gyönyörűek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam fotókat mikor megfagyott ez a Csodaforrás, gyönyörű...én még csak csordogálás közben láttam :)

      Törlés
  2. Döntés a tiétek, de elég kiszámíthatatlan az időjárás.Én óvatos lennék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiába vagyok én óvatos, ha a többiek meg vannak kergülve, hát kergülök én is hozzájuk :))

      Törlés
  3. Vigyázzatok magatokra nagyon!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! én csak ülök a kocsiban majd, a többiek vigyáznak rám is :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. töltőn van az akku, viszem a gépet, remélem lesz szép táj, fotózni való :)nagyon kíváncsi vagyok a vízesésre...fantasztikus látványnak képzelem el a megdermedt vízesést...

      Törlés
  5. Szavad ne legyen a korodat illetően. Aki ilyenekre vállalkozik, az csakis nagyon fiatal lehet ! :-) Az életem egyetlen "nagy-havas" túráját sosem kívánom vissza. Más sétálni fél órát a hóban és gyönyörködni benne, majd visszaülni a meleg autóba és és más túrázni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha, fiatal???? ugyan már :D dehogy, nem mondanám magam fiatalnak, csak ööööööö vakmerőnek :D
      Lételemem a menetelés, annyira megszoktam, itthon is mindenhová gyalog járok. Kérdezi egy ismerősöm, hogy hanyas busszal megyek haza, mondom gyalog, elkerekedik a szeme, mondom én mindig, mindenhová gyalog megyek :)A túra meg...hát éltet, szó szerint. A hegyek...ohh, el nem tudom mondani mennyire szeretem, éppen ezért tudom, hogy szombaton tuti megyünk :D

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.