2017. január 25., szerda

Mai nap


...reggel kilenc órakor még -12 fok volt a városban. Fázott, nagyon fázott a ööööö....mi is? bugyingóm? senekem? így, együtt 😏
 
Nagyon türelmes vagyok, semmi bajom a hideggel, jobban bírom, mint a negyven fokot nyáron, de ez már most nekem is sok(k)... mivel nincs más fűtési lehetőségünk, csak a gáz, hát az a gázóra nem is tudom mennyire pörög. Nagyon... 

Nem panaszkodom. 

Látom a végét, látom a minden hideg ellenére a kibújó krókusz zöldek fejecskéit, látom az ősszel elültetett árvácskák legkisebb napsütésre való ébredését. Látom, érzem: minden nappal világosabb van, minden reggel egy perccel hamarabb kel a nap, érzem a melegét az (rettenetesen koszos) ablaküvegen keresztül. Megvettem a vetőmagokat, tudom nemsokára szükség lesz rá. 

Egy-két-három nagyon sok hét, hónap...kivárom.
Türelmes vagyok😍
 
(megőrülök, komolyan mondom, hogy nem tudom kijavítani a hibát, ezerszer mentem el nagyobb betűvel és nem, nem és nem engedi ez a ...............................blogger)😈😈😈😈😈😈😈







 

12 megjegyzés:

  1. Milyen szép ez a váza a grafikával.! Közelebbi fotót kaphatnék?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos felismerted a stílusáról, ez egy Szász Endre grafikás váza, van több ilyen tárgyam is.
      Készítek majd Neked fotót róla és elküldöm emailben, jó? :)

      Törlés
    2. Szász Endrére tippeltem.:) Köszönöm! Ez nagyon tetszik, mi kaptunk ajándékba olyan hatalmas vázát, meg bonboniert ,amit nem szeretek. Nem illik a lakásunkba-se. Ezen minimális aranyozás van és a gyertya ? lángja tulipánbimbóra hasonlít.:)

      Törlés
    3. Én is ajándékba kaptam ezeket, egy időben ezzel bombázott mindenki :) nem bánom, hogy van, a mi összevissza stílusú lakásunkban elfér :)

      Törlés
  2. Ahogy látom, nálatok már alig van hó!!! Jaj, de jó nektek! Ott már lehet álmodozni a tavaszról!
    Nálunk még midig hatalmas hó van mindenhol a hozzátok hasonló mínuszokkal, itt még nagyon meg kell erőltetni a fantáziámat, hogy lássam benne a tavaszt. No, és a gázóra! Jajajj!!! Rágondolni se jó! Ráadásul ez a szmog!
    Kitartás nekünk! Merthogy: Január, február, itt a nyár!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hó lassan elkopik, "megette" a szél meg a napsütés :)de azért még van fehérség, főleg a kertvárosi részen.
      Februárban felgyorsul minden, meglásd! :)

      Törlés
  3. Épp tegnap lapozgattam a naptáramat, s láttam február végére (márpedig az mindjárt itt van) be van írva, hogy "Paradicsompalánta"! Vagyis ekkor kell a paradicsom magokat a tejfölös-poharakba elültetni. És ha már ezzel lehet foglalkozni, akkor tényleg van remény, hogy közeleg a tavasz. Még ha lassacskán is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig olyankor vetem el a paprika palántának valót :) az idén vetek paradicsomot is, nem szoktam ugyan, de most tervezem.

      Törlés
    2. Nekem a paradicsom nagyon jól bejött. Minden nyáron teszek félre a jó-fajta paradicsomokból magokat és azt ültetem el. Sose boltban vett maggal kísérletezek - így legalább biztos az eredmény. Nekem meg a paprika nem szokott sikerülni, így aztán fel is hagytam a kísérletezéssel.

      Törlés
    3. sok éven keresztül mindig kikelt a kertben az előző évben odadobált rossz paradicsomok elszóródott magjai, tökéletes palánták váltak belőle, sokkal erősebbek voltak, mint a melegházból kikerült gyenge növénykék.

      Minden évben lett annyi, sőt még a szomszédba is adtam, hogy elég volt. Csak az idén egy kicsit frissíteni szeretnék, azért vetek majd, de még nem biztos :)

      Törlés
  4. Képzeld, ezeket a bogyókat nekem a diófa levelei, amikor másnap reggelre beterítették, leszórták. A szívem szakadt meg a bokorért, minden szépsége odalett. Egész őszre, télre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El nem tudom képzelni miért dobálhatta le a bogyókat a bokor...bár azt olvastam, hogy a diófának mérgezőek a levelei, talán annak tudható be?
      Ez nem nekem van egyébként, útközben látom reggelente.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.