2017. január 14., szombat

Miről is


...lenne szó, ha nem az időjárásról? 😁

Beszélgetünk róla, mint az angolok. Hálás téma, mindig változik 😁☃


Itt még éjfélkor is ömlött az eső, tudom, mert akkor jöttünk haza egy pótszilveszteri buliról. Mivel meg van fagyva kőszikla keménységűre a föld, ezért tenger van mindenütt. Az udvarunkon, kertben bokáig érő víz áll, nem tud hová leszivárogni. 
Ma reggel már megvolt a reggeli torna, mert az öreg szomszédékét is ellapátoltam, gyengék már ezen a télen, ki sem nagyon jönnek. Remélem a tavasz, a jó idő visszahozza a kedvüket, erejüket. Mondja a bácsi, nem kellett volna, majd jön a veje és ellapátolja, de nekem olyan jólesik segíteni nekik, nagyon szeretem őket.

Úgyhogy most jó kis "lecspocs" van, reggel még pihepuha fehérséggel rakódott a fákra, bokrokra a hó, most akartam menni fotózni, de már lehullott, már nem olyan szép.


Ma lett volna egy túránk Biharfüredre, de lemondtuk, szerintem kész életveszély lett volna most elindulni egy olyan messze útra, meg ott is ki tudja milyen idő van, mennyi hó esett. Meg aztán nem is voltunk olyan fittek, éjfélig táncikáltunk egy buliban. Annyira jó volt, élőzene szólt és szuper jól játszottak, bódogságos ifjúkorom minden zeneszáma elhangzott. 


"Csápoltunk" a kezünkkel, énekeltük a zenekarral a számokat. Figyeltem, ezeket a régi számokat mindenki ismeri/énekli, örök slágerek maradnak. 

Kicsit kikapcsoltuk az agyunkat.

víz alatt az egész kert/udvar
a szomszédban sem jobb a helyzet, azóta még több van ahogy olvad folyamatosan meg esik a havaseső

 dérbabér

8 megjegyzés:

  1. Én is lapátoltam, nálunk, aztán kidőltem. Viszont míg csináltam, örömmel csináltam. Nagy hangulat lehetett olyan lelkesen írsz róla, s ez így a jó. Akkor már az ember adjon neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van egy baráti társaságunk, velük szilvesztereztünk, így jöttünk megint össze erre a bulira is. Ha jó a társaság, a zene, mi kell még? :)

      Törlés
  2. De jó volt neked egy kis táncikálós kikapcsolódás! Bizony, bizony, azok a régi örökzöld slágerek! Azokra lehet igazán jót mulatni!
    Jajaj, azért a locspocsért nem irigyellek! Sajnos mi is affelé haladunk! Reggel még hatalmas hóesés, most meg csurog, csepeg mindenfelé. Maradhatott volna még egy kicsit a szép fehér táj nálatok is!
    Jóleső érzés segíteni, különösen, ha kedveljük is azokat, akiknek segítünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó volt bizony ez a táncos est! pont azon filóztunk, hogy ez a zenekar minden hónapban tart ilyen estet, lehet eljárunk majd rá.

      Rettenet amilyen víz van mindenfelé, remélem azért le tud szivárogni, mert így még a járdákon is áll a víz hatalmas tócsákban.

      Törlés
  3. Nekünk viszonylag szerencsénk volt, eleinte eső esett, aztán hatalmas dörgéssel jött a hideg és a hó és reggelre már a hó dominált. Igaz, amikor lapátoltam én is érzékeltem, hogy alul latyakos... De aztán fent a Mecseken ! Hát nézd majd meg a fotókat. Csoda volt !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az erdőkben a fák, bokrok biztos csoda lett volna ez a biharfüredi túra is...reggel még itt is szépek voltak az ágakon lévő hópárnáktól, de hamar lepotyogott ahogy olvadt. Az ilyen nagy latyakot már nem szeretem, de hát nem kérdezi tőlem az időjárás :)

      Törlés
  4. Erdekes most nezni nekem,hogy nem en irok a hidegrol es a sok horol..itt megint plusz van es marad jo ideig az elojelzesben.Attol felek megint elcsuszunk es sokaig lesz telunk...
    Jo lehetett tancikalni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a tél most nagyon olyan, mint gyerekkoromban. Hideg, havas, hosszú...tulajdonképpen amilyennek lennie kell :))
      Az, hogy nálatok meg plusz van, megint csak nonszensz, hisz mindenkiben úgy él a gondolat, ha Kanada akkor hideg és hó és hosszú tél :)

      Jó bizony, terveink szerint havonta megyünk majd, ha minden összejön :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.