2017. január 27., péntek

Nem


hozzunk már egy kis tavasz érzést ebbe a szürke hidegbe...fotó: internet

...tudom melyik céget szeressem jobban, a magenta színvilágú tv-telefon-net szolgáltatót, vagy a postát.

Tegnap kaptam meg a telekomos számlát, mindig megnézegetem mi van rajta, miből áll össze a számla.
Nézem a beérkezési határidőt: 2017. január 25.
Érkezett: január 26-án...
Nézem a borítékon a pecsétet, amit a postai feldolgozó nyomtat rá: 2017. január 17.
Kilenc nap kellett a drága postának, hogy Pestről leérjen Debrecenbe.
Gyalog hamarabb ideért volna...és még emeli a szolgáltatások árát. 😈
Ilyenkor egyenesedik ki a hajam, komolyan. Az áraik és a szolgáltatásaik színvonala köszönő viszonyban sincs egymással.
Karácsony előtt vagy tíz nappal elsőbbségivel feladott levelek öt nap alatt értek oda...
Kinek panaszkodjon az ember? magyarázatokkal mindig készen állnak.

És igen, most jön az: régen sokkal, de sokkal több postai küldemény volt, mert nem volt sms, viber, whatsapp stb. és akkor még írtak egymásnak az emberek (ahogy én is...)
Dunántúlon élő ismerősömtől másnapra mindig itt volt a feladott képeslap! Vagy amikor még nem volt telefonunk sem, az Anyukámtól érkező levél is itt volt mindig másnap.
Akkor hogy csinálták???? Galambpostával küldték?
Most hallottam azt is, hogy itt helyben élő címzettnek küldött levelet is megutaztatják Pestre és utána visszahozzák ide...most őszintén, normális ez???

Visszatérve a telekom számlára, persze hogy felhívtam őket és megkérdeztem, ilyenkor mi a helyzet? majd pár nap múlva kapom 750 forint költség felszámolással a felszólító levelet, hogy miért nem fizettem időben?

Szerencsére megnyugtattak, hogy a beérkezési határidőtől számított 10 munkanap elteltével küldik az első felszólító levelet, így még most nem lesz semmi felszólítás.
Jobb is, mert nagyon morcos lettem volna, igaz lecarták volna azt is, mit érdekli őket, ha én pattogok valamiért? 😁

Jaaa, és azt hiszem átállok az "eszámla"ra.

12 megjegyzés:

  1. Ha tudsz nekem egy, csak egyetlen egy céget/dolgot/szolgáltatást mondani, ami ebben az országban normálisan működik, küldök neked egy Sport csokit ! :-) És nem a postások az okai ennek....
    Én kezdetektől telekomos vagyok és ha bármi gondom van, azonnal hívom a 11818-at (ingyenes) és eddig még mindig, mindent el tudtam velük intézni. Tőlük kérek pl. tanácsot, hogy milyen előfizetésre váltsak évfordulón, stb...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajjaj, akkor azt hiszem nem kapok Sport csokit, mert itt nincs olyan, hogy normálisan működik valami :)

      mi is telekomosok vagyunk...magával a szolgáltatásukkal nincs bajom, mert szinte soha nem volt probléma a nettel, a tévével és a telefonnal sem.

      Csak néha vannak húzásaik, ill. elég sokszor. Pld. rosszul vagyok attól, mikor küldik az smst, hogy ettől meg ettől megváltoznak az előfizetés, ez meg az a feltételei és nézzek utána a 912 oldalas üzleti szabályzatukban...na, akkor mondom a magamét...

      Törlés
    2. :-) olvasatlanul törölni. Ez az egyetlen gyógymód rá....Én még soha, egyetlen egyet el nem olvastam.

      Törlés
    3. :) én sem

      ...olyan bonyolultan fogalmazzák meg, mire a végére érek, nem tudom mi volt az elején :)

      Törlés
  2. En mar hoztam haza egy csokor tulipant..nar itt eddig meg nem volt igazan tel,de szurkeseg van.
    Egyszer direkt feladtam magamnak egy lapot.a posta 2 percre van tolunk..kb masfel hetig jott:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh, tulipán :) én nárciszt nézegettem, de végül nem vettem meg, mert még nagyon bimbós állapotban volt és nekem rögtön, de máris, de azonnal kellett volna, hogy ki legyen nyílva :D

      uhhh :) nem semmi, ha másfél hét alatt jutott el hozzád a lap... :))

      Törlés
  3. Azt már én is tapasztaltam nem érdemes elsőbbségivel küldeni. Fejlődik a világ, s közben kicsit hátrafelé megyünk, ezek szerint nem csak nálunk.Az a csokor guszta, néztem és is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom, ha nem elsőbbségivel adja fel az ember, akkor az vajon mikor ér oda??? Logisztika. Túlbonyolítanak mindent.

      Törlés
  4. És most, hogy a levélfeladást is megnehezítették, ugyanis nem lehet a boríték 2 cm-nél vastagabb, mondván nem fér be a postaládába... Így az elsőbbségivel kért levelet ajánlva kellett feladnom már kétszer is, háromszoros áron. Hú, napokig morgolódtam. Azóta weboxxal küldöm a csomagokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg sem próbáltam csomagot feladni a lányomnak Németországba a postán, annyira nem bíztam bennük. Végül egy futárszolgálat vitte el, maradéktalanul betartva minden határidőt és sértetlenül kapta meg a lányom a laptopját. Pénzben egy forinttal nem volt több, sőt! a posta még drágább lett volna.

      Törlés
  5. Én tudok szolgáltatót... Digi :)
    jöhet a csoki :D
    én amúgy e számláról álltam vissza csekkre, mert a villanyszámlás (démász) e-számlája egy nagy kalap kakát (sorry) nem ért és galiba lett az egészből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondod? :) Anyának digis tévéje van, de Őt is hallottam már panaszkodni rájuk, elsősorban a tv csatornák rossz kép és hangminősége miatt.
      Pont ma álltam át az eszámlára...ha nem lesz jó, legfeljebb visszatérek én is a csekkre :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.