2017. február 17., péntek

.....


Te  Kedves - Alexandria, (megkerestem - New South Wales), Australia,- meséld már el nekem, hogy találtál ide??! már többször láttalak itt az oldalt lévő térképes látogatottság jelzőn, kíváncsivá tettél. 
(Ajjaj, minden nő kíváncsi???  ugye nem csak én???😁)

Számomra annyira hihetetlen, hogy valóban????? a világ másik feléről kíváncsi valaki arra, amit írok/mutatok itt a blogon???? :) tényleg onnan olvasol, vagy csak az internet játszik velem? 😃

Légy szíves, most az egyszer (de máskor is örülnék neki, sőt! :) } szólalj meg! 😊 

Plíííííííz! 😊





Most látom, ez a 900. bejegyzés itt. Mondjuk ez így most nem teljes, mert amikor itt 2013-ban abbahagytam, utána nagyon sokat kitöröltem, mert hiányoztak a saját fotók, azok is elvesztek a postafiók törlésével. Már nem tudom mennyi volt, mikor ismét elkezdtem itt az írást - 2015. április 10-én....

Mindenesetre nekem tetszenek a kerek számok, azért is jegyeztem meg most :)

14 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok, jelentkezik-e valaki - (nem hiszem).
    Néha én is megnézem, hol, mennyit kattintanak rám, de úgy gondolom, ezek nem olvasók, hanem valami gépi kereső? vagy én nem is tudom mi lehet, mert nem értek az informatikához. De kétlem, hogy nekem pl. Norvégiában lennének olvasóim....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem olvassa és jelez majd, örülnék neki :) fogalmam sincs mi alapján kit hová rak az a térképes valami, engem pontosan szokott jelezni :) nagyjából a megyébe rak, vagy ténylegesen ide Debrecenbe.

      Törlés
  2. Tyűha! Ez már igen! :) Gratula!
    Remélem, jelez a látogatód!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! <3

      Én is remélem Katici :)

      Törlés
  3. Én mindig csak utólag jövök rá, ha valami kerek forduló volt. Valahogy elsikkadok felette.
    Hello Alexandria, várunk! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahogy új bejegyzést készítettem, akkor láttam meg én is, de valahogy vonzódom a kerek számokhoz :)))
      Írt Kata, és nagyon örülök neki!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. de hát méééér? a nők kíváncsiak, alapból is :))

      Törlés
  5. Névtelen2/18/2017

    Szia Orsi, Regota olvaslak, igen Ausztraliabol :) Egyszer kommenteltem is neked bar nem vagyok az a nagy kommentelos, mert nemreg egy artatlan velemeny komment miatt mar "hulyet" csinaltak belolem Tamko blogjan, amiert buszke vagyok a gyerekeimre, ugyhogy megfogadtam, hogy tobbet nem irok senkinek semmit. De ez olyan jol esett, hogy orulsz nekem, hogy olvaslak :) Igen, nagyon szeretem az irasaidat, a lelked erejet. Hasonlo gondolkodasunk van, en is szeretek racsodalkozni az apro szepsegekre, csak nem tudok turazni jarni :) Koszonom, hogy olvashatlak, megszepited a reggeleimet :) Kata

    VálaszTörlés
  6. Bevallom,így utólag, én sem gondoltam hogy jelentkezik Ausztráliából az olvasód... de gratula....megértem... mert nem lehet tudni előre, melyik az a blog, ahol letámadnak...Nekem is volt Ausztráliából párszor olvasom, most átnéztem, mert én is kiváncsi voltam...
    Na szóval... szép napot Neked és minden olvasónak...
    Fiam mesélte tegnap, hogy voltak koncerten...azért írtam csak most Neked, mert ahogy mesélt, rájöttem, azon voltak ahol Ti..nagyon tetszett nekik is...Jó volt a beszámolót hallgatni...én meg... """Orsi is írta.... Orsi is írta..." már saját magamon nevettem... szóval jó ha írsz, legalább Te mindenfele jársz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhhh, de jó, legalább igazolta a fiad a tetszésével, hogy valóban szenzációs volt az a koncert :) megnézném még egyszer... :)

      Igen, tényleg sok helyre elbotorkálok, ezerszer mondom magamban: milyen szerencsés vagyok, hogy van rá lehetőségem...pedig sokszor - úgymond - filléres költségekkel jár, csupán a két lábamra van szükség :)

      Törlés
  7. Tudod, ezek a kerek számok az embert igazolják, ha elcsügged, menni akar, hitet adnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom miért, de vonzódom a kerek számokhoz, valahogy mindig számon tartom, de ez biztos szakmai ártalom is, a könyvelés hozta ki belőlem? nem tudom, lehet :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.