2017. február 13., hétfő

Ebben


...a korban így kell ezt már csinálni (???!!!) 😁

Hogy mit? szombat este buliztunk úgy hajnali egy óráig, olyan fél háromkor kerültünk ágyba, majd fél hétkor ébresztő és irány túrázni. Félig csipásan egy-két szendvics készítés, gyorsan egy kis víz, már teára nincs is idő, indulni kell...

Most itthon túráztunk síkvidéken, Debrecentől nem messze. Kicsit el is tévedtünk, róttunk pár fölösleges kört, gyarapítottuk a kilométereket...
Megint megállapítottam, enyhén szólva unalmas 18 km-en keresztül a síkságon. Felvilágosított egy ismerősöm, azért fáradunk el annyira a síkvidéki túrákon, mert mindig, végig ugyanazok az izmok dolgoznak, nem úgy mint a hegyek között, felfelé, lefelé ugyebár mindig más izmoknak van szerepe.
No igen, most már tudom mitől döglök ki...

Tulajdonképpen semmi más örömöm nem volt benne, csak maga a mozgás, a friss levegő, a jó társaság.
Ha belegondolok, már ez is elég.
Úgy elfáradtam, elmondani nem tudom. Az egész éjszakai táncolás után, az egyenetlen fagyott talajon menni rosszabb, mint a hegyekben a köveken, az egész napos morcos-hideg idő, a kialvatlanság, a monoton kilométerek  totál lenulláztak.
Félholt voltam mire hazaértünk 😊

Így utólag visszaidézve, azért jó volt ez, és csak kicsit nyöszörögtem másnap (is).


végeláthatatlan utak voltak előttünk

jégbe (pocsolyába) zárt világ





14 megjegyzés:

  1. Furcsák a havas fotók, itt délután már tavasz volt. Az egyenetlen, sőt fagyott úton járni nem álom, tapasztaltam, de a társaság, kárpótol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon morcos idő volt tegnap, ma sem volt jobb, egész nap -3 -4 fok körül volt, nap sem sütött és hó is van még mindenütt, itt is a kertben, a rigók is itt tanyáznak, nem találnak elemózsiát máshol a hóréteg alatt...

      Törlés
  2. Nahát, ilyen hó van nálatok? Itt fekete minden... A hétvégéből csak annyira emlékszem: aludtam, aludtam és még egy kicsit aludtam is...
    Gyönyörűek a képek... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt, a keleti országrészben mindenütt ilyen havas még a táj, sőt van ahol még vastagabb a hótakaró.
      Én is csak aludtam, aludtam, aludtam volna akár még menetelés közben is :))
      Köszi Chanson :)

      Törlés
  3. Nekem nem furcsak, itt egesz hetvegen havazott:) a friss levegon menni es plane tarsasaggal, eszre sem veszi az ember ugy elmegy az ido es a tvaolsag is:) megertelek:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam, hogy felétek meg a keleti partvidéken okoz gondot a havazás. Ejjj, ez a tél, mehetne már! :)
      Valóban elmegy az idő jobban társaságban, most egy kicsit a sok km esett zokon :D

      Törlés
  4. Ez igen! Nagyon stramm vagy!!! áttáncolod az éjszakát és másnap túrázol....Elismerésem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom...nem voltam éppen friss/fitt délutánra, ez már nem tartozik a stramm kategóriába :)) de örülök neki, hogy ott voltam...

      Törlés
  5. A 4. kép fantasztikus. Festményként elfogadnám az otthonomba !

    És minden helyzet jó valamire - ha abból a jövőre vonatkozóan vonsz le tanulságokat. Egyébként meg lesz idő, amikor már biztosan fogod tudni elindulás előtt, hogy na, erre mégse vállalkozom...Addig meg menj....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Levontam, igen. Megállapodtunk, hogy nem megyünk síkvidéki túrára. Egész addig betartom, míg nem hív megint valaki, hogy tartsak velük :D
      Már tudom mennyire vagyok hitelesítve túra távokban, ettől már csak kevesebbet fogok menni az idő előrehaladtával. De amíg bírom, megyek, az biztos :)

      Törlés
  6. Hű, ez a pocsolyába zárt levél nagyooon tuti! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? igazi erdei csendélet :)

      Törlés
  7. Szilveszterkor egy nyílegyenes úton ereszkedtünk nagyon hosszan lefelé. Ez talán még a sík túránál is rosszabb. Borzasztóan fájtak már a térdeim, aztán rájöttem, hogy az egyenesség miatt. Még ereszkedni is könnyebb kicsit kanyargósabb úton.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor a Székelykőre másztunk fel és Torockószentgyörgy felé ereszkedtünk le, na az volt ilyen nagyon hosszú menetelés. Jobban megviselt, mint a mászás felfelé...Szerintem egy idő után az egyhangú út is rossz tud lenni, szó szerint fárasztó :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.