2017. február 1., szerda

Kedvemhez illő


fotó: internet 

"Nem késő még... mondta az angyal.
Akkor sem, ha most minden zavaros...
Akkor sem, ha nem vagy már olyan fiatal...
Akkor sem, ha követtél el hibákat és most félsz...
Még nem késő...
És aztán az angyal szemével kezdtem látni a világot...
Láttam a színeket, amelyeket megfesthetek,
A hidakat, melyeket megépíthetek,
Életet, melyet örömmel élhetek,
Álmokat, melyek beteljesedhetnek,
És ekkor világossá vált számomra...
Nem késő még."

(Ron Atchison)



4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Persze hogy nem! :) én is így gondolom.

      Törlés
  2. De nem ám!!!! Jó ez a kor nekem ,hogy ennyi idős vagyok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy vagyunk vele, mint a tokaji borral: minél érettebb, annál finomabb :))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.