2017. február 21., kedd

Ma


...csak addig nem esett nagyon, míg haza nem értem az orvostól. Az egész nap olyan "boooáááá"s volt, esett és esett és esett, sötétségig elborulva.
Megint törtem a fejem, mikor is láttam napot, nem tudnám megmondani.

tócsában a világ

 A lányaimnak küldtem el a fotót, nézzétek meg, mit művelt az anyukátok... Mondanom sem kell, számos vigyor jelet kaptam cserébe tőlük... Csak főztem (volna) és elejtettem a rizstároló dobozomat. Ahány szem volt, annyifelé pattant. Nem volt olyan cm²  a konyhában, ahol ne lett volna rizs...Álltam felette és néztem...végül csak összetakarítottam 😀


10 megjegyzés:

  1. Ebből a rizsből még jövőre festés után is fogsz itt-ott találni egy elbújt szemet :-)
    Tudom. Dobtam már le én is, igaz, csak zacskót, de már nyitva volt és így is ezer felé ugráltak a szemek....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka, pont erre gondoltam, ez olyan mint a tűlevél a karácsonyfáról, még hónapok múltán is előbukkan itt-ott :))

      Törlés
  2. A legjobb fogyókúra recept. Feldobsz egy tál rizst, majd szemenként kell összeszedni, hajolva, nyújtott térddel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhh, ebbe bele sem gondoltam még :) utána meg valószínűleg felegyenesedni nem tudnék :))

      Törlés
  3. Az előbb voltam a kertben, itt éjjel eshetett, nem lehet ki- és rámenni. A múltkor, "halálomban" egy boros vagy szörpös üveget döntöttem fel, tele volt, a mosogató alatt, s minden oda van amúgy ott pakolva, láda, üvegek. Ázott minden, üvegcserepek. Mondtam cifrákat, halálomban, mintegy mellékesen. S takarítottam fel. Mélységesen értelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ilyen kárt csinálok, csak állok bambán jó ideig, latolgatom hogy is kéne nekikezdeni...olajjal is jártam már így, leesett a flakon és az ütődéstől szétnyílt. Gondolhatod...

      Törlés
  4. Jáj! Nagyon nem szeretem, ha ilyen apró vagy folyékony kiborul.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár szeretjük, akár nem, nekünk kell feltakarítani :))

      Törlés
  5. A sok-sok rizsszem szerencsét hoz... vagy talán a termékenység miatt dobálják az ifjú párokra??? :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát...öööö....se ifjú párnak nem számítok, már nem is leszek termékeny, egészen egyszerűen csak kétbalkezes vagyok :D

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.