2017. február 19., vasárnap

Meg


...kellett öregednem ahhoz, hogy hurrrrráááá megtapasztaljam milyen az a kötőhártya gyulladás.
Még a lányaimnak sem volt soha az oviban, suliban sem. Nekem meg aztán pláne nem.
Tegnap délben kezdődött, először azt hittem belement valami a szemembe. Mire hazaértem, már nem bírtam kinyitni a bal szememet.
Gyorsan kamilla, mosogattam, borogattam vele.
Este kilencre már mindkettő szörnyű állapotban volt. Reggelre úgy néztem ki, mint akinek behúztak egyet. Totál bedagadva csak egy pici résen láttam ki és vérvörös volt mindkettő. Ügyelet, szemcsepp, négy óránként.
Már jobban kilátok a résen, a monoklim még megvan, a szép piros szín is, de már javulok :)

Arra gondolok, de tényleg, ahogy öregszek, minden sz@rságot elkapok, beleesek, hamarabb megfázok, nehezebben gyógyulok... ahhhhh 😐😒😕😔

9 megjegyzés:

  1. Hú, ez kellemetlen. Én csak egyszer "találkoztam vele" - de szeretném, ha elkerülne.
    Jobbulást és kíméld kicsit !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Fodorka!

      Egyébként az ellenségemnek sem kívánnám...

      Törlés
  2. Kata ❤️ 😍 😊

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást neked, te szegény! Én macskáknál gyógyítgattam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Holdgyöngy!

      Ilyen telem még nem is volt talán, hogy ennyiszer legyek beteg :( harmadszor kell antibiotikumot szednem, nem állt meg a folyamat, hogy "csak" kötőhártya gyulladás, ma elmentem a dokihoz, Levoxa-t kell szednem öt napig, plusz más gyógyszereket. Elegem van :( ezek szerint nagyon le van amortizálva az immunrendszerem, ha ennyire fogékony vagyok minden betegségre...

      Törlés
  4. Szia Orsika itt is:) csak most valaszoltam, mert hosszu hetvegenk van..csaladi nap az unnep neve es az en szabalyom, hogy ilyenkor nem netezunk:)de azert en beneztem egy brownie recept kapcsan:D

    Remelem azota meg mar sokkal jobb a szemed..nekem sem volt meg soha, de arpa egyszer igen es ki is fakadt..raadasul meg is voltam fazva egyidoben.Mit mondjak, hulyen neztem ki:D

    Neha vannak rossz periodusok a betegsegekkel kapcsolatban, aztan meg sokaig szunet..bizom benne Nalad is igy lesz.

    gyogyulast, puszi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy programotok volt és nagyon jó szabályt rendszeresítettél!! :) Köszi, már jobban néz ki, reggel már ki is tudtam nyitni anélkül, hogy segíteni kellett volna rajta...
      De muszáj volt amúgy is orvoshoz mennem, megint antibiotikumot szedek :(

      Köszi a jókívánságot, úgy legyen! :)

      Törlés
  5. Ráadásul fertőző a kötőhártya gyulladás...úgy tudom...Ez szerencsére elkerült, de tudom milyen amikor az ember szeme beteg...Jó pár évig jártunk kétnaponta... nem kívánom senkinek...A mai napig ennek az orvosi hanyagságnak " iszom a levét"Vigyázz rá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon fertőző, a doki kétszer is kezet mosott utánam...Most már sokat javult, nincs bedagadva, nem is annyira piros, de még csepegtetek bele.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.