2017. február 11., szombat

Mert


...szeretem őket.

(Az elemózsia amin csipegetnek, az egy fél kókuszdióban volt mindenféle magvak szerintem marhafaggyúba belenyomva (boltba vettem) de egy vihar leverte az orgonabokorról és elhasadt, befőttes gumival rögzítettem bele vissza az elemózsiát, már nem sok van belőle, nagyon szerették a madarak.)


vörösbegy ebédel
vörösbegy és széncinege


Más.

Ezt meg tegnap este hallottam. Láttam ugyan a filmet, de akkor nem is figyeltem fel rá, milyen szép a zenéje. Nem tudom ki hogy van vele, de mikor nézek egy filmet, akkor nem mindig veszem észre, milyen szép betétdalok vannak benne, csak utólag jut el a tudatomig, hogy jujj, ez de szép volt. Ugyanez volt a Glatiátor zenéjével is.

Pearl Harbor - Égiháború c. film zenéje, nagyon-nagyon szép, ne sajnáld rá az időt meghallgatni. Én teljesen beleszerettem, nem tudom hányszor hallgattam már meg, tegnap este meg libabőr voltam tőle...


8 megjegyzés:

  1. Szépséges teremtmények.
    Film alatt nekem sem tűnik fel a filmzene, csak a végén, amikor a stáblistát mutatják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lányom nagy filmzene rajongó, mindig Ő hívja fel rá a figyelmemet, akkor persze már rákeresek és meghallgatom.

      Törlés
  2. Hűűű,micsoda madárvendégek! Én az idén bár adtam nekik enni, de nézelődni nem igen tudtam. Amikor több hó van télen,akkor sokkal több madárka jön enni.
    1x azért én is láttam egy hétvégén a vörösbegykémet.:)
    :)Filmzene. Most végre le is írom,hogy milyen sokszor van,hogy jegyzetelek filmnézés végén,amikor pörög a színészek stb névsora. Én a filmzenéket írom le gyorsan és rákeresek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért látom őket, mert ha a mosogatónál állok és a konyhaablakból kinézek, pont rájuk látok :) elég felpillantanom és ha szépet látok rohanok a gépért, aztán vagy megvár míg visszaérek vagy nem :) a vörösbegy szinte egész nap ott volt most.

      De jóóóó, hogy ennyire érdekel téged is a filmzene, biztos tetszett volna Neked is a koncert :)

      Törlés
  3. Orok filmzene kedvencem eddig a Tavol Afrikatol zene...pedig ez is csodalatos es a Gladiatore is.

    Ezzel a kokusszal oriasi otletet adtal:))hamarosan veszek is es en is megtoltve kiakasztom.Kivancsi leszek a mokusok mit szolnak majd,mert eleg sokat elesznek a madarak elol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy írod a Távol Afrikától, meghallgatom, már nem is emlékszem rá...

      Kár hogy elhasadt a kókuszdió, olyan szépen benne volt az a marhafaggyús eledel, de akkor kipottyant belőle mikor a vihar leverte.

      Törlés
  4. 1.Nagyon ötletes ez a madáreleség tartó, van mibe kapaszkodni a kicsiknek...
    2.Tökéletesen igazad van, egy filmet nézve többnyire nem a zene köti le az ember figyelmét, s csak később - más alkalommal, ha találkozik a muzsikával, akkor kezdi megismerni, megszeretni, vagy akkor tud igazán elérzékenyülni rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg akartam tartani a kókuszdió héjat, de így hogy elrepedt, nem tudom össze lehet e ragasztani, mindenesetre eltettem a másik kis darabot is.

      Szerencsére a lányom mindig felhívja a figyelmem a filmzenékre, Ő nagyon szereti! :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.