2017. február 23., csütörtök

Nálam


...ez most az első tavasz jel. Már ez is valami.




22 megjegyzés:

  1. Ez már elég sok, ma pl. 26 fok volt nálunk. :-) Ez tavasz! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 26 fok ???? ez komoly? itt a hét foknak is örülgettünk ma a szomszédokkal :))

      Törlés
    2. Ma 20 fok volt itt...Az országba mindenhol nagy szelet mondtak bennünket kivéve... Hol volt a legnagyobb szél:???????????? Hát itt...
      3 időjárást néztem, mind mást jósolt...
      Szép a hóvirágod.

      Törlés
    3. Előrejelzések...én már nem is nagyon nézem, úgysem olyan, mint jelzik :)))

      Máshol is van a kertben hóvirágom, de képzeld el, még éppen csak ki van bújva. Ez hogy sietett ennyire előre, nem tudom :)

      Törlés
    4. Bizony, le is fotóztam a hőmérőt, majd mutatom. Tavaly is így volt, akkor is lefotóztam, majd összevetem.

      Törlés
    5. Elképesztő... :) na ezt nem tudom én már követni, hogy egyik nap - 5 fok van, másik nap meg + 20 fok. Nem bírja már ezt az én szervezetem :))

      Törlés
  2. Itt +18 fok volt:) orulet teljesen, rekordot dontottunk.Szepek a hoviragjaid:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálatok +18 fok, itt meg hét...ejnye, ejnye, küldd csak ide is azt a fokokat :)
      Neked adnám a hóvirágom, tudom mennyire szereted!! :)

      Törlés
    2. Imadom:) a legjobban a hofeher viragokat szeretem valamiert.

      Törlés
    3. Tudod mi a legkedvesebb virágom? a kála, a hófehér kála... :)

      Törlés
  3. Bizony valami! Innentől kezdve már csak az igazi tavasz jöttére várhatunk.
    Ó, de aranyos! Nálunk még ki sem bújtak, csak jóval később szokott virágozni, amikor más már el is feledkezett róla. Hiába, nagyon északon vagyunk, és ráadásul még a kertünk is északi fekvésű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a poén Mancoka, hogy ez a pár virágzott ki, pedig nem is védett részen van. A háztól védettebb oldalon még két centire ha kibújt a többi. A többi hagymásom is nagyon igyekszik most már :)

      Törlés
  4. Ugye mennyire tud örülni nekik az ember?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon! csak van már valami készülőben :)

      Törlés
  5. Valami zavar van a hóvirágoknál (is) - a kert egyik részén, ahol sosem volt hóvirág, kibújt már és virágos, ahová eredetileg ültettem, ott meg még csak 2-3 cm-es...Ki érti ? Én nem. De akárhogy is van, mégiscsak a tavasz közeledtét jelzi és ennek én nagyon örülök. Elég volt annyi tél,amennyi volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezt írtam én is az előző kommentekben, a déli, háztól védett oldalon éppen hogy kibújtak még, itt meg a nyíltabb, hidegebb terepen, a kerítés tövében ott mosolyognak ezek a kis virágok :)

      Törlés
  6. Szép hóvirágok, most már reménykedhetünk a tavasz közeledtében :) nálunk is van három kis hóvirágocska.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A krókuszaim is rohamléptekkel bújnak ki, be akarják hozni az elmaradt napokat. Nőnapra biztos kinyílnak :)

      Törlés
  7. De jó látni a tavasz hírnökét! :)
    Igen, már sóvárogva vaárom a tavaszt én is... meg azt is, hogy a rengeteg átmentett virághagymám vajon kihajt... netalántán virágzik is...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért ne virágoznának? a hagymás növények nem kényesek, ha hagyják őket élni, nagyon hálásak tudnak lenni :) meglásd, gyönyörködsz majd bennük!

      Törlés
  8. Találtam már az erdőn is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden igaz, nem sokára megyünk egy ilyen hóvirág les túrára, ahol rengeteg van, Erdélyben:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.