2017. február 5., vasárnap

Tegnap


...csaptunk egy kört a hegyekben.

Tüdőtágító, szívmelengető helyek, utak, látványok.
Azon filóztam most is, hogy lehet ennyire bolondja az ember ezeknek a túráknak???
Mindegy nekem merre, hová, csak hegy legyen. Csak "bucka" legyen előttem, amire fel kell mászni, ahol ki lehet köpni a tüdőt a mászástól, ahol izzadok a kapaszkodástól mint egy ló, ahol meg lehet pihenni és csak nézni, csodálni ami elém tárul.

Már nem sok hó látható Erdély hegyei között sem, az olvadás megtette a hatását ott is. Tulajdonképpen a déli oldalon majdnem mindenütt elolvadt a hó, az északi meg a szélvédett helyeken viszont még látható összefüggő hótakaró.

Menyháza környékén jártunk.

Mire legközelebb megyünk, szerintem már látunk kankalint is, vagy májvirágot, utána meg kakasmandinkót meg a többit....óóóóh, de várom!

Annyira vágyok már egy kis színre, amit ezek a csepp virágok adnak, úgy szeretem ahogy az avarból kikandikálnak, a szemem már állandóan azt nézi hol nyílnak, hol bújtak már ki.
Még egy kicsi türelem...




















18 megjegyzés:

  1. Jó hangulatot hoztál ezekkel a fotókkal. Fiatalon, vagy inkább még egészségesen én is túráztam, értem a szereteted, vágyakozásod. Főleg, ha még a csapat is jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom meddig bírom én is. Úgy vagyok vele, ameddig tudok menni, megyek. Kihasználok minden lehetőséget. Jó kis összeszokott társaság vagyunk, 4-6-8-10 ember, mikor ki hogy ér rá.

      Törlés
  2. Névtelen2/06/2017

    Szép helyeken jártál és szebbnél szebb képeket hoztál! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! tényleg jó volt.

      Törlés
  3. A hókristályok <3

    A 13-as a kedvencem, a harmónia benne lakik. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azonnal Te jutottál eszembe a hókristályokról :) de itt nem volt olyan nagy felületen, ahogy nálad láttam, de ez is szép volt.

      Törlés
  4. Istenem,de gyönyörű!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? minden együtt van, hó, hegyek, kristályok, kopár de mégis szép fák...szóval szép ez így is, télvíz idején :)

      Törlés
  5. Fergetegesen jók a zúzmarás fotóid! ... no mg a többi is!
    Nyáron én is Erdélybe tervezek menni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármikor, bárhová Erdélybe! csak mehessek :)) ha minden jól megy, márciusban talán eljutunk a Hargitára...

      Menj csak Te is, nem fogod megbánni, biztos vagyok benne :)

      Törlés
  6. Nem baj ha már kicsi volt a hó, legalább könnyebb volt gyalogolni.:-D A hókristályok!! Mint Kavicséi.
    De a legjobban az első kép nyerte meg a szívemet, egy igazán szépen szerkesztett fotó, bravó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy hóban biztos nehezebb menni, képzeld el márciusban megyünk a Hargitára, ha minden jól megy! egy hótalpas túrára :)) na, kíváncsi leszek rá, mit összebénázok majd én ott :))
      Köszi Pipulka :)

      Törlés
    2. Még sose volt hótalp a lábamon. Az igazat megvallva nem is igaziból tudom mi a funkciója, mire jó az, hisz ugyanúgy belesüpped a hóba, mintha csupasz bakanccsal mennél. Legalábbis én azt hittem arra való, hogy fennmaradjon a hó tetején, de láttam egyik ismerősömnél egy videón ahogy megy vele, és nem marad fenn. Te mit tudsz erről?

      Törlés
    3. Kb. annyit tudok róla, mint Te :D vagy még annyit sem, nem is láttam még élőben...
      Hogy fennmaradunk e a hó tetején, az elválik, de szerintem sem :) mindegy, aki szervezi biztos tudja mit csinál, ismer bennünket, ha nem hótalpazunk, szánkózunk, síelni is lehet(ne), na én azt aztán végképp nem :)

      Törlés
  7. Azt hiszem nem kell mondanom,hányszor néztem meg, ugy is tudod...Minden fotó gyönyörűséges,az ember lélegzete is el áll...köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vera! viszlek ám magammal minden túrára, hogy Te is lásd ezt a sok szépséget :)

      Törlés
  8. Kavics is, Pipulka is azonnal azt "szúrta ki", ami nekem is nagyon tetszik: a közeli hópihés fotók... Annyi apró csoda van körülöttünk, ami mellett többnyire elmegyünk. Kár....Ha lenne egy jó gépen biztos, hogy sok ilyen "makro-fotót" csinálnék, annyira el tudnak varázsolni az egyébként láthatatlan részletek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mióta túrázok, már megtanultam (úgy ahogy...) megfigyelni az apró szépségeket is. Mindig árgus szemekkel nézek mindent, semmit nem akarok-szeretnék elmulasztani :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.