2017. február 24., péntek

Vajon


...melyiknek lehet hinni? 😏 Mindkettő a belvárosban, egymástól kb. 30 méter távolságban.
De tulajdonképpen mindegy. Érzi azt az ember, ha hideg van vagy meleg.


 Más.
Megszólít ma egy nő a városban, nem segítenék e neki végigmenni azon a hosszú úton (mutatja a járda azon szakaszát, ami a zebráig vezet, kb. 30 méter) és hogy a zebrán is nem kísérném e át, mert nagyon fél. Kérte, hagy karoljon belém. Mondtam, nagyon szívesen elkísérem, de ne karoljon meg, inkább én megfogom a karját úgy, hogy neki is jó legyen. Mondta, hogy jó erősen fogjam, hogy érezze.
Lehet megköveznek ezért, de tettem ezt azért, mert szegény nagyon ápolatlan volt, nem szerettem volna vele közelebbi kontaktusba kerülni.

Úgy is volt, elkísértem s közben mondta: retteg az utcán közlekedni, fél a zebráknál, de gyógyszertárba kell mennie és azért indult útnak.
Nagyon sajnáltam, és akkor már szégyelltem magam, mert nem engedtem, hogy belém karoljon, de én meg rettegek mindenféle élősködőtől, persze az a villamoson/buszon/bárhol is simán rám mászhatna.
De végül örült neki, hogy elkísértem és köszönte szépen. Még megkérdeztem, hogy van e elég pénze a gyógyszerre, de mondta, igen van, azzal nincs gondja.

Más.
Minden nap, mindenhová gyalog megyek és most már látom is mennyit. A telefonomon van egy alkalmazás, mér mindent, ebből okosodok ezen a téren 😊 majdnem 28 km-t gyalogoltam a mai nappal bezárólag.😁

Én ennek úgy örülök, mindig azért (is) imádkozok, hogy a lábammal meg a fejemmel ne legyen baj, a többit talán meg tudom oldani...


Most egy kicsit elköszönök, holnap túra 😍 utána Anyukázok egy kicsit 😍

Mindenkinek napsütéses, melegedős, mosolygós, jó programos hétvégét kívánok !

17 megjegyzés:

  1. Nahát, de jó lesz Neked az elkövetkező napokban! :)

    Tegnap és ma én is sokat gyalogoltam - egyébként sajnos nem teszem -, és rengeteg elesett embert láttam - és rengeteg élősködőt is... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó bizony! :)

      Tudod, már önkéntelenül sündisznó állásba kerülök, ha megszólítanak, mert általában pénzt kérnek s ha nem adok, csúnyán szidják az embert.
      Itt utána restelltem magam, mert erről a nőről is azt hittem, pénzt akar kérni.
      A forgalmasabb utcákon, tereken itt is tele van a város rettenetes alakokkal :(

      Törlés
  2. További jó gyaloglást, túrázást és főként Anyukázást! De irigyellek az utóbbiért! Használj ki minden adódó pillanatot!
    Nem ítéllek el a félelmedért, sőt nagyon is megértelek! Elgondolkodtató, hogyha valakinek nincsenek anyagi gondjai (de még ha vannak is) és úgy ápolatlan...... Én is rettegek mindenféle élősködőtől.
    Nálunk is jó idő lett volna ma, de őrületes szél volt. Nem is lehetett kint semmit se tenni-venni. Igaz, nem is lett volna hangulatom se nagyon, mert temetésre kellett menni, a kertszomszédunk halt meg. A temetőben is olyan erősen fújt a szél, hogy majd elvitt bennünket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet ez is a betegségével van összefüggésben, hogy nem törődik magával. Ki tudja mi lehet a háttérben...

      Itt egészen tűrhető volt az időjárás, nem fújt viharos szél. Haszna volt, mert a kiteregetett ruháim megszáradtak :)

      Törlés
  3. 1. Számolj átlagot - s az talán jó lesz :-)
    2. "Jó neked", hogy csak az élősködőktől rettegsz. Én a trükkös tolvajoktól is. És nem tudom (ezt azért abban a pillanatban látni és érezni egyszerre kell) - de a leírásod alapján nem tudom, én elkísértem volna-e ? Azt hiszem nem.
    3. Kicsit irigyellek - ezért a "kütyüért" - de néha én úgy szoktam ellenőrizni magam, hogy sétám útját a gugli térképre felrajzolom és kiszámoltatom vele a megtett utat.
    Jó túrázást, szép időt, kellemes időtöltést kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha hiszed, ha nem mielőtt megfogtam volna a karját, körbenéztem, hogy nem e valami trükkös emberek csele ez is. Borzasztó ez, hogy már mindentől fél/tart az ember :(

      Így nem volt gáz, hogy én fogtam a karját, szó szerint kartávolságban mentem tőle, de láttam rajta, hogy tényleg retteg és ki tudja hány embert kérhetett már meg és elutasították.

      Újdonság ez a telefonomon, a túrára is viszem, már csak kíváncsiságból is, egyébként azelőtt soha nem vittem, semmi szükségem rá ott, nem azzal vagyok elfoglalva :)

      Köszönöm szépen, remélem minden a terveink szerint alakul :)

      Törlés
  4. Neked is így legyen de érzem így is lesz. érezd jól magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Holdgyöngy! úgy legyen, ahogy írod! az időjárás jónak ígérkezik, a többi meg jön magától :)

      Törlés
  5. A mi idojarasunk is szepen alakul (vegre huvosodik)! Itt a nagy varosokban is sok penzkero ember van -egyre tobb- de olyan bantoan eroszakosak, hogy az ilyet hogy lehet megsajnalni? Mindenki fel toluk, jogosan. Es amikor jon egy igazan csak raszorulo, akkor az ember mar nem is meri elhinni. Pedig milyen jo erzes segiteni.
    Nagyon szep napoknak nezel elebe, erezd nagyon jol magad! Es hozzal nekunk kepeket, hogy mi is reszesuljunk belole kicsit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaaa Kata :) öröm Neked itt is :)

      Már itt is vannak helyek, ahol csapatostól álldogálnak, kitesznek egy legjobban elesettnek tűnőt maguk közül kéregetni és árgus szemekkel nézik, kap e pénzt és azonnal mennek oda hozzá elvenni. Undorító alakok :(

      Gazdag hétvégém volt, hoztam képeket is :) bár olyan sok látnivaló még nincs a hegyekben, de azért szeretem :)

      Törlés
  6. Tolem ma ketten kertek penzt...es nem kovezlek meg a tavolsagtartas miatt.

    A ferjem karacsonyra afiunktol szamlalot kapott, amit a derakara vagy zsebere akaszt, lepest is szamol:))de lehet allitani meter, km-re.A telefonon en is meg fogom nezni,koszi!! es nagyon ugyes vagy!!

    Szep hetveget Nektek, jo idot es jo turazast!:) ugy legyen:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágnes, egyre többen vannak és egyre szemtelenebbek :(

      Ugye milyen jó kis kütyü ez a lépésszámláló? elszórakozik vele az ember, én legalább is szeretem most hogy már megvan a telefonon :)

      Köszi, szerencsére jól összejött minden!

      Törlés
    2. Igen, sajnos egyre tobben vannak:(( varom a beszamolod!!:)

      Törlés
  7. Más befejezésre számítottam... és igen. az ember bizalmatlan....Lehet hogy bunkóságnak számít, de alapból, vagy félelemből, meg sem hallgatom, ha idegen szól hozzám az utcán...
    Jó túrázást és nagyon jó ölelgetős, anyukázást...Szép hétvégét.... vigyázz magadra...!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már ki tudom szűrni a városban az ilyen alakokat, alapból elhessegetem én is őket, de ez tényleg segítségre várt, láttam rajta, azért segítettem neki.

      Köszi Vera, úgy volt, ahogy elterveztem, ahogy szerettem :)

      Törlés
  8. Szép hétvégét kívánok! :)

    VálaszTörlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.