2017. március 1., szerda

Az öregek


...ha összevesznek...

Tegnap délután megtartottuk az első "kerítéskonferenciát"  a szomszéd nénivel.
A virágos kertemben lazítottam fel a földet, kitakarítottam a télen elszáradt növényeket, szépen rendbe tettem.
Meglátott a szomszéd néni és odajött.
Kérdezem, hogy van, nem nagyon láttam kint mostanában. Meséli pár szóval a hogylétét, majd mondja: borzasztóan ideges és közben int a párja felé, aki tőlünk nem messze gereblyézett.

Kérdezem mi történt, mit rosszalkodott B. bácsi? Mondja, megbeszélték, hogy ablakot pucolnak az egyik szobában és hogy segít az öreg. Erre a bácsi kutyasétáltatás címén kiment az utcára (a velük szembe háznál felújítás/építkezés van, nagy a mozgás ott) és leállt beszélgetni a tulajjal másfél órán keresztül. A felesége meg hiába szólt neki, csak nem ment be.
Meséli tovább:
- Én meg fogtam magam és kicsuktam! Hiába csengetett, nem engedtem be egy darabig! Ha neked fontosabb az az ember, akkor legyél ott, ahol voltál másfél óráig!

Végül persze beengedte :)

Közben odajött az öreg, ránéz a néni és mosolygott a szeme. Már nem volt harag köztük.
Ötvenvalahány éve házasok...

Énisénisénis szeretnék így "veszekedni" a párommal ötvensok év házasság után :)


22 megjegyzés:

  1. Ahogy írod az utolsó mondatod, csak azért én a nénit is megértettem. Ez nekem is halálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent együtt csinálnak, nagyon sokszor látom őket közösen munkálkodni. A bácsi viszont nagyon szeret beszélgetni is, ha mozgást lát az utcán, ismerős van kint, mindig veszi a kiskutyáját és megy ki ő is, persze szót váltanak aztán. Tud is mindent a környékről, tőle szerzem én is az infókat :))

      Törlés
  2. :)))))) ismerős! :) A férfiak többsége úgy látszik ilyen érdeklődő.:) Nálunk is van feszültség ebből, de még "csak" 34 éves házasok vagyunk.:)
    Köszi,hogy leírtad,mert így már tudom,hogy ez a férfilét velejárója és nem rólam szól.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól megvannak ők, tényleg mindent együtt csinálnak kint is, bent is. Csak néha elcsábul a bácsi, mert beszélgetni jobban szeret, de hát 85 évesen ez már nem bűn, sőt!! :)

      Törlés
  3. Hat ez nagyon aranyos tortenet:)) en is zartam mar ki a ferjem de en a haloszobabol:D en koran vagyok almos,o meg neha olvasgat,na igy trefaltam meg..raadasul amikor kopogott,megkerdeztem ki az:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaha, ez nagyon jó, még megkérdezted, ki az? :D én ilyet még nem csináltam, én hallgatással szoktam büntetni :D

      Törlés
  4. En is irtam megjegyzest..eltunt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágnes, ennyit láttam csak itt, még megnéztem a spam mappában is, hátha odatette a rendszer, de ott sincs semmi más. Bocsi, ha írtál mást is, tényleg nem láttam, nem tüntettem el :) valahol kering akkor az éterben, volt már ilyen velem is :)

      Törlés
    2. Nem,nem tunt el..ez volt az:))) nevetoset akartam,,az az igazsag meg a blogomban is benne van valahol az elejen:D a ki az nagyon meghokkentette:D

      Törlés
    3. nem csodálkozok rajta, hogy meghökkent :D

      Törlés
  5. De jópofák :)
    (és milyen gyönyörű a tavaszi sablonod! :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, írtam már róluk máskor is, imádom őket :)
      KÖszi, már nagyon vágytam színekre :)

      Törlés
  6. Mostanában néztünk egy filmet ,abban volt,hogy a vendég diú megkérdezte,hogy ki szokott a kanapén aludni. Háziasszony: -mr...,amikor rosszalkodik..-:)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) van ilyen, mikor büntiben vannak :)

      Törlés
  7. Aranyos történet - de a vége a legkedvesebb - mert lehet veszekedni, még talán kis időre kaput/ajtót bezárni is - de a végén azért csak csak be kell engedni őket....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerem őket évtizedek óta, mondhatom tudom milyenek, hát ilyenek, motyognak időnként egymásra, de ott van bennük az aggódás, a szeretet a másik iránt.

      Törlés
  8. Nagyon kedves kis történet! Tudom, hogy fura, de azért én a bácsit is megértem.
    Bizony sokszor minden komolyabb ok nélkül felkapjuk a vizet, és hajlamosak vagyunk a másikat "megbüntetni". Sajnos én is ilyen típus vagyok, de szerencsére az én haragom se tart esténél tovább. Akkor tudok nyugodtan elaludni, ha hallom hogy ott szuszog (néha horkol) mellettem. Persze a duzzogás módját is megadom, pedig sokszor érzem hogy nem is volt igazam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megcsinálgat a bácsi mindent a portájukon, igazi ezermester. De ha nem fűlik a foga valamihez, hát nagyon tud terelni :)))Szerintem ők is így vannak ezzel, haraggal nem térnek nyugovóra, egyikőjük sem.

      Törlés
  9. És minden esélyed megvan rá! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, ezt csak a Teremtő tudja! :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.