2017. március 19., vasárnap

Csak azért



...hogy ne a pityergésem látszódjon bejegyzésként.



9 megjegyzés:

  1. Nagyon szep a kep...

    VálaszTörlés
  2. Idővel majd nyugodtabb leszel és megtalálod az örömet is ebben.....Barátaink lánya Singapurban lakik a férjével. A sógoromék lánya pedig Helsinkiben....
    Ez nem vígasz neked: tudom. Rep.jegyre gyűjtsél .♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs is talán olyan ismerősünk akinek a gyereke, ismerőse, rokona ne lenne külföldön, de ez tényleg nem vigasztal engem. Nehezen dolgozom fel, de nem tudok mit tenni mást. Később jobb lesz, ebben bízok.

      Törlés
    2. Volt idő az egyik fiam Németországban, a másik az USA-ban élt. Igaz, az más világ volt. Nekem meg itt volt macskaúr.

      Törlés
    3. Ma, akikkel beszéltem és kérdezték hogy vagyok, elmondtam a hírt. Kivétel nélkül mindenki azt mondta: üdv a klubban. Egytől egyig olyanok, akiknek kint van a gyermeke...

      Törlés
  3. Napokban olvastam valahol, ha fáj ott bent valami, ki kell írni magunkból...egyszer, kétszer, ahányszor kell...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vera, ha mindent kiírnék magamból, elárasztanám a könnyeimmel a laptopot. Ilyen pityogós vagyok.

      Törlés
    2. Nem is a laptopra kell írni...De gondolom hogy pityogós vagy......

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.