2017. március 9., csütörtök

Emlékeztek


...egy kabaré jelenetre, Márkus László volt a főszereplő, egy fotelt szedett szét apró darabokra a végén,  és közben azon dühöngött, hogy mi került azon 7200 forintba.

No, én pont erre gondoltam tegnap.

Kaptam pár hete a Telekomtól egy 5000 ft-os kupont, amit levásárolhatok, de csak online! és csak tartozékokból választhatok. Nem vagyok egy műszaki zseni, sok mindenről már azt sem tudom mire való.  Nem is volt különösen szükségem semmire sem, de nem akartam elveszíteni a kupont sem. Azt már csak csendben jegyzem meg, hogy ami pár dolgot végül kinéztem magamnak, már nem volt, nem elérhető, nincs készleten stb.
Megkérdeztem a lányaimat, hogy kell esetleg nekik valami? Fejhallgatót néztek ki, de persze az sem volt készleten, új meg már nem fog érkezni. No, akkor legyen egy fülhallgató. Nekem nem kell, én nem szoktam telefonon zenét hallgatni, de Ők igen.

Meg is rendeltem, el is mentem érte. Itthon kibontottam azért, hogy mit is vettem. Aztán csak néztem, néztem és néztem.

Mi került ezen 4490 forintba???
Jaaaa, és le volt akciózva ráadásul, ötezervalahányszázról...
Nem értek én már sok mindenhez, ehhez sem.


12 megjegyzés:

  1. Tudod, ennél tízszeresen, de legalább ötszörösen drágábbak is vannak. Legfeljebb más fajták, a hangzás a lényeg. A múltkor vettünk mi is, én is ezt mondtam, aztán rájöttem, hogy igenis számít. Viszont akkor már megvettünk egy olcsót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, nézegettem én is és mindegyiknél azt kérdeztem magamban, de hát miért, mi van ebben, hogy ilyen drágák.
      Hát jah, a hangzás nem mindegy, ezt elfogadom, de ugyanolyan hamar tönkremegy, mint a jóval olcsóbb. Tudom, mert a lányaim nagy zenehallgatók, és panaszkodnak milyen hamar ki lehet dobni, mert eltörik benne egy hajszálvékony drót és mehet a kukába, javíthatatlan.

      Törlés
  2. Drága volt a fuvarköltség Kínából idáig... :(

    VálaszTörlés
  3. :)) egyszeruen nem lehet kovetni mar reg..valamit megveszel, mar tegnap ujat adtak ki..legjobb ha csak siman jol erzed magad:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezekkel én amúgy sem vagyok képben, nincs fülhallgatóm, én nem tudok az utcán úgy közlekedni, hogy be van dugaszolva a fülem :)

      Törlés
  4. Talán nincs is nap már, (ha vásárolni mész), hogy valami módon ne érzed, már megint átvertek. Szinte mindegy, hogy miről van szó, fülhallgatóról, vagy (főleg) előre csomagolt akármiről. Ezért nem is szeretek nagy áruházakban vásárolni pl. "kész" salátát és hasonlókat. Ami be van csomagolva mindenben ott az átverésed lehetősége. Sőt.... Sokszor még úgy is, ha nincs becsomagolva...
    Bár, most csak a kíváncsiság kedvéért rákerestem a fülhallgatóra, nézd meg, van drót nélküli 52 ezerért is....Eszem megáll. És bizonyára van, aki ad is ennyit érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, tudom, én is rákerestem, horribilis árakon van némelyik, biztos nagyon tudnak már azok, de én nem nézem semmibe :) persze, aki ért hozzá, meg szüksége van rá, az nagyon szakértő szemmel nézi és ha teheti meg is veszi.

      Törlés
  5. A műszaki dolgok,hajjaj! Mindig a család férfitagjait hívom segítségül.....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka, most mondjam azt, hogy ha veszünk valami műszaki cikket, akkor mindig én üzemelem be? A férjem simán kirázza a nyakából, nincs türelme, nem ért hozzá :D

      Törlés
  6. Na, kiváncsiságból én is rákerestem, hát ennek tényleg mindenhol ez az ára, sőt még picit drágább is. Nem vagyok műszaki kütyüs zseni, most pl. férjem csillivilli kávéfőzőt vesz éppen, mert elég nagy kávésok vagyunk (az ízéért, mert utána úgy tudok aludni, mintha mi se történt volna) és már évek óta vágyunk egy igazán szép és finom kávét főző mindent tudó főzőre, de tegnap délután azt mondtam, csak is olyat hozhat, amit tudok kezelni, ne legyen rajta sok gomb és egyebek :D :D :D Szerintem egyébként praktikusabb egy olyan fülhallgató, ami már vezeték nélküli, bluetooth-os , mert az kényelmesebb. Ennyit azért a Telekom is tudhat :) És egy egyszerűbb még az árba is beleférne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs nekem bajom a műszaki cuccokkal, mindent én üzemelek be itthon, ha veszünk valamit, a férjem hozzá sem nyúl :)
      El is fogadom, hogy ennyi az ára ennek a kütyünek, csak nem értem, hogy miért :D :D persze, amit nem használok, azt nem is tudom értékelni :) biztos jó, ezt is aláírom, látom a fiatalokat majdnem mindnek lóg a füléből, nekem ez már nem való... itthon meg nem telefonról hallgatok zenét:)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.