2017. március 2., csütörtök

Most


vakító napsütéses délelőtt


...egy éve még azon szomorkodtam/pityeregtem/örülgettem, hogy elutazott a lányom Németországba. Szomorú voltam, mert tudtam, keveset látom így, örültem mert hatalmas lehetőséget kapott a cégétől.
De aztán már áprilisban hazajött, aztán július végén is, szeptemberben mi mentünk ki hozzá, október végén, karácsonykor megint Ő jött, és ma du. érkezett a whatsapp üzenet: leszálltunk.

Isten hozott újra itthon, Gyönyörűségem 💖💓

Hazajött az egy éves kiküldetés után. Holnaptól ismét dolgozik a régi helyén.

Hogy meddig marad itthon?
Na, ez még a jövő zenéje, de szinte borítékolni merem, hogy hamarosan megint útnak indul.

(És megint csak kiakadok az idő rohanásán, hihetetlen, egy év csak úgy husssss!! elröpült...jajjj nekem)

18 megjegyzés:

  1. De jó lehet annak, akinek van kit hazavárni...
    És: sajnos senki se merne fogadni, hogy a lányod jövőjét illetően mit hoz a jövő. Ha élni hagyják, itthon marad, ha nem...hát akkor meg kell érteni, hogy máshol próbálkozik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka, pont olyan vagyok, mint Anyukám. Ő is folyton vár haza bennünket, én detto így vagyok a lányaimmal.
      Nagyon jó állása van itthon is, de Ők már ilyen mobil gyerekek, másabbak mint mi voltunk, vagyunk.

      Törlés
  2. Már egy éveeee? Ez annyira hihetetlen. Mintha pár hete lett volna, na jó,számításba véve, hogy volt itthon, meg ti is voltatok nála, pár hónap, de többnek nem tűnik.
    Tényleg elkeserítő, hogy így rohan az idő.:(

    Most már, ha el is megy talán egy kicsit könnyebb lesz, hisz már egyszer megtapasztaltátok, milyen ennyire távol lenni. Talán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, az egy év letelt neki. Visszagondolok az elmúlt hónapokra, mintha a múlt héten lett volna...

      Örülök is neki, meg nem is. Örülök, mert megállnak a lábukon bárhol, de a messzeség meg nem jó. És azt vettem észre, hogy neki is hiányozott a család. Bárhogy dönt, mindig mellette leszünk, támogatjuk, végtelen szeretettel.

      Törlés
  3. Akkor nagy az öröm nálatok!S igen,az idő így repül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, most már azt várom, hogy szóljanak: Anya, ekkor meg ekkor megyünk haza... :)

      Törlés
  4. Akkor megnyugodtal:) mert bar tudtad hogy jo heleyen van, de azert az aggodas csak nem szunik...
    A ferjemmel pont errol beszelunk, a zido rohanasarol, eszmeletlenul megy..B. egyik nap megkerdezte, az iden is elo fat veszunk karacsonyra..mondom ne idegelj mar, meg most mult el:))

    Gratulalok a lanyodhoz es sok sikert kivanok Neki!:)

    puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most már egy kicsit közelebb van, "csak" 220 km :))

      hahaha, B. milyen előrelátó :D de igaz is van, hipphopp itt lesz megint karácsony is :))

      Köszönöm Ágnes, az Ő nevében is :)

      Törlés
  5. Még a nafényes idő is őt üdvözölte! Isten hozta Itthon! Most örülj annak, hogy itt van, élvezd ezt az állapotot! Ne gondolj arra, hogy mi lesz!
    Tudom, mondani könnyű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mancoka! Igen, itt valóban hétágra sütött a nap, ott meg nagyon borús idő volt, küldött fotókat a reptérről míg várakozott. Én is pont azt írtam neki, itthon ragyogó napsütés fogja várni :)
      Felnőtt nő, ha úgy dönt menni akar, akkor összeszorult szívvel, de támogatni fogjuk...

      Törlés
    2. Így helyes! Szárnyakat adtatok neki(k), most rajtuk a sor, hogy megfelelően használják.
      A hétvégén elmentünk megnézni azt a gyönyörűséges napsütötte panorámát. Nem csalódtunk!

      Törlés
    3. Itt voltatok? de jó! :)

      Törlés
  6. Igen, az idő rohan... hoz jót és szépet is, meg nehezet, sírósat is...
    Örülök, hogy most örülsz!
    Szép vasárnapot Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mennyi minden történik egy év alatt! olyanok, amikről fogalmunk sincs a szilveszter éjféli jókívánságok sorolásakor.

      Köszönöm Palkó, Neked/Nektek is :)

      Törlés
  7. Hú most én is meglepődtem, hisz még csak épp most búcsúztattad el. :-O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod hogy öregszenek ezek a fiatalok???!!! mi nem, csak ők! :)))

      Törlés
  8. Hű, pedig még csak most szomorkodtál, hogy kiment...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod! és közben meg lepergett egy év...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.