2017. március 28., kedd

Nahát, nahát...


...nem bírom ki bejegyzés nélkül 😁 Dehogynem...csak mikor összegyűlnek a mondanivalóim, no akkor már írok, mutatok.
Tulajdonképpen semmitmondóak, vagy mégis? kinek hogy...

Mozgalmas hétvégém volt, meg hét eleje is. Vasárnap egész nap úton voltunk, elmentünk gyalog a Nagyerdőig az utazási vásárra, meg az autókiállításra. Az autók totál hidegen hagynak, sosem érdekeltek igazán, nekem annyi volt az érdekes benne, hogy ha van autónk, vigyen el ahová mennem kell, meg guruljon és kész... :) az utazási vásár sem érintett meg, mert ahová mi menni szoktunk, nem hirdetik meg :) mindenesetre szétnéztünk, hümmögtünk egyet és elindultunk haza :) útközben megebédeltünk, úri nő voltam ezen a vasárnapon, nem én főztem, igaz a kaja sem olyan volt, amit én főzök :) meg lehetett enni, de...

...a vége felé már nagyon fáradt voltam, azt mondtam a páromnak: vegyen az ölébe és vigyen haza...Milyen hálátlan pasi már, nem vett, muszáj volt a saját lábaimon hazáig menni :D nahát, micsoda férfi... :D

a hétfői napom ...hűűűű...nem kívánom senkinek sem. Mindegy, túl vagyunk rajta.

Ma beüzemeltük a szivattyút, meg sem gondoltam volna, hogy locsolni kell, pedig ráférne már a növényzetre, mert a hagyma bújik ki pld. de olyan száraz a föld, hogy csak kínlódik.
Na, segítettem rajta, meglocsoltam, hagy nőjön már, jön a szalonnasütési időszak :)

Visszaemlékszem, gyerekként alig vártuk hogy pár centis legyen a hagymaszár, már csíptük le a  zsíros kenyérre és faltuk két pofára...

 Vettünk egy fűnyírót, ohhh, egy debella, a Lidl-is szerzemény, nekünk muszáj mindig a legdebellábbat kifogni mindenben, nem apróztuk el, az angol királynő kertjét simán levágnánk vele, akkora gép....viszont csendesebb, mint a régi, az már szétrázta a lelkemet is, ahhh...mennyit szívtam kínlódtam vele...

Vettem egy digitális mérleget (is) (írtam már? ki tudja ebben a rohanó világban...) hát vissza fogom vinni a média marisba (Media Markt) mert bő egy kilóval többet mutat, mint amikor megvettem.
Car egy mérleg na...nem is értem :D

Akkora tulipánjaim nyílnak, mint egy kistányér...woooow

Olyan szép idő van, hogy szárnyalok.

TI IS??? 😍😊

aranyeső
tegnap, a Nagyerdőn, az Egyetemnél



megérkeztek a vadlibák



a tulipánfa bimbós állapotban




10 megjegyzés:

  1. Orommel olvastalak, orulok, hogy vidamabb a hangulatod!:)engem most a macska akaszt ki, de ez mar nem uj:)

    Az az aranyeso mesesen vilagit..es a tulipanok valoban hatalmasak:)

    puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen szép az aranyeső? :)

      olvastam pont nálad, hogy Panda nem ment haza...remélem előkerül!!!!

      Törlés
  2. Ó, de jó volt nézegetni az ismerős képeket! Milyen csendes volt az egyetem és a Nagyerdő környéke!
    El kellene menni megnézni a kedvenc fűzfámat!
    Gyönyörű az aranyesőd! A tulipánok is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nincs nagy nyüzsgés, de azért sokan sétáltak, ücsörögtek a padokon, pedig nem volt olyan meleg, csak szikrázó napsütés.
      Régen jártam már én is ott a tó körül, azért is sétáltunk direkt arra, utána a stadionhoz mentünk, mert ott volt az utazási vásár meg az autó kiállítás.

      Törlés
  3. A vadlibák világítanak is, vagy csak úgy betévedtek a sűrűbe ? :-) Egyébként tetszenek... Mifelénk a magnólia már teljes pompájában virít....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem világítanak :) fából vannak, ahányszor arra járok, mindig megállapítom mennyire tetszik :)
      a magnóliák, lehet ha most arra járnék ahol azt az ágat fotóztam, már ki lenne nyílva.

      Törlés
  4. Nem is értem a párodat :O :D

    Gyorsan ráálltam az én mérlegemre és rá kellett jönnöm, hogy ugyanolyan sz@r, pedig az enyém nem is mai darab ;-) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most mondd meg, milyen selejtes mérlegeket csinálnak manapság :D

      Törlés
  5. Az az aranyeső sövény valami bámulat!!!! A fotót benevezhetnéd valahova, annyira szép! A tulipánjaid igen szívósak, ha a száraz földben ilyen hatalmas virágokat hoznak!

    A mérlegek mindig rosszak... nem tudtátok? :-D Sehol sem lehet normális mérleget venni... :-D
    Ne vidd vissza, lehet rosszabbat kapsz! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem az aranyesőt, sétánk során nagyon sok helyen láttam, nyáron már fel sem figyel rá az ember, de ilyenkor szinte világít. Gyönyörű...

      Tudtaaaaam, hogy mindenütt rosszak azok a fránya mérlegek :D már egy kicsit javult egyébként :))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.