2017. március 12., vasárnap

Ötlet



4 megjegyzés:

  1. :) És ültetsz a fejébe valamit? Füvet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az enyém, egy ház ablakában láttam egy kirándulás alkalmával :)

      Törlés
  2. Ültess fűfélét a "fejébe", nagyon vicces figura lesz belőle. :-) Szülőknél évek óta "házőrző" és rendszeresen jár hozzá a "fodrász". :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem az enyém, írtam Mamkának is, hogy egy ház ablakában láttam. Persze én is megcsinálhatnám, hisz tök egyszerű és jól is néz ki. Pont arra gondoltam, hogy lehetne ültetni valamit a "fejébe" :)

      Jól nézhet ki Anyudéknál az a házőrző :))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.