2017. március 8., szerda

Tele van


...a város virágokkal szaladgáló pasikkal, meg már a virágot szorongató nőkkel.

Nézegettem, némelyik férfi ölnyi virággal haladt előre, biztos ő volt a kisorsolt szerencsétlen, akinek el kellett menni virágért 😁 Aztán volt, aki csak egy szál vörös rózsát lengetett a kezében, biztos vitte  a szíve hölgyének 😏
Nevettem, olyan cuki volt az ismerős hentes akihez járok, az előttem lévő hölgyeknek és nekem is adott egy csoki bonbont boldog nőnapot! felkiáltással, a csokin Love Bar felirat és rajta egy szárnyas angyal, aki íjjal lövöldözött 😁 Persze, hogy vigyorogtunk mindannyian. Az ilyen apró gesztus is jólesik, de még mennyire! Aztán be is vágtam a kis bonbont, ráadásul még finom is volt...

Itthon a párom is várt virággal, persze cserepessel, már tudja, hogy annak örülök, mert azt ki tudom ültetni később és így sokkal tovább tart :)


No, megyek kertészkedni egy kicsit, bár viharos szél fúj, kifújja a lelkemet is, de nem bírok most bent ülni, bár lenne tennivaló bőven itt is. Félbe vagyok a tavaszi nagytakarítással, folytatni kéne, de ahhoz most nekem ihlet kell(ene)...inkább megyek ki a kertbe.

12 megjegyzés:

  1. Mennék én is a kertbe, de most a munkahelyen kell lennem... bár most fönci nincs itt, egy icipicit tudok lazítani, gyorsan írtam is, olvasok is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Délután már mindig azt nézem, mit lehet motoszkálni kint, bár annyira még mindig nem lehet túlságosan belemerülni, mert még mindig nagyon sáros/nedves a föld.
      Helyes, olvass csak és írj :)))

      Törlés
  2. Gondolom nem mondok újat, de halálomon kertészkedtem én is. Az összes közül nekem a hentes gesztusa tetszett nagyon, figyelmes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármennyit is csinál ilyenkor kint az ember, de halad azzal is, egyszerre úgysem lehet minden munkát elvégezni. Én beosztom, nem is bírnám már egy nap mindent...

      Olyan aranyosan, sete-sután mondta a hentes, pedig aznap már nem tudom hány nőnek kellett elrebegnie a mondatot :))

      Törlés
  3. Itt holnaptol jon vissza a minusz..mar unom,hogy bent kell lenni...szep a viragod:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh, most nem irigyellek a mínuszért :) itt már igazi, nagyon kellemes tavaszi időjárás van :)

      Törlés
    2. Jovok kertet asni:) van egy nagyon elkenyelmesedett lapatom!

      puszi:)

      Törlés
    3. Adok mellé még egyet! :)))

      Törlés
  4. szia, képzeld, Debrecenben is tart előadást Chapman :
    https://www.jegy.hu/venue/kolcsey-kozpont

    http://www.harmat.hu/gary-chapman-magyarorszagra-latogat/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm ezt az infót, elkerülte a figyelmemet eddig, de már le is késtem róla, ugyanis azonnal néztem a Kölcsey Központ oldalát, elfogyott a jegy...:(

      Törlés
  5. Én egyszer (évekkel ezelőtt) "elkottyantottam" - hogy mennyivel jobb cserepes virágot kapni (ha már...), mint vágottat. Azóta csak cserepeset kapok. Piciket, de arra pont jók, hogy pár napig bent dédelgessem aztán irány a kert ! Élhetnek nálam szabadon. Az összes krókuszom "nőnapi"... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokkal jobban szeretem a cserepeseket, mint a vágottat. Tovább is tart, még akkor is ha nem kerti növény, csak szobába való.
      A krókusz meg kint érzi jól magát, úgyhogy jól teszed, hogy kiraktad mindet :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.