2017. április 25., kedd

Arra


...gondoltam ma délután/este, milyen kevés is elég az embernek, hogy tudja: jó élni.

...mert:

van mit, van hol sütögetni (lecarom a kilókat...)
Szép az idő, bár kissé szeles, aránylag jól néz ki most a kertem, le van vágva a fű, kidudváztam tegnap a virágos részt és úgy ahogy meg is kapáltam, nem néz ki úgy az utcafronti rész, mint ahol nem laknak.
Hétvégén jön haza mindkét lányom, megyünk valahová kirándulni a  hosszú hétvégén, ha nem lesz nagyon ramaty idő.
Jól állok a munkámmal, ki van takarítva a ház, jól van az anyukám, a páromtól "x" (hűűűűű de sok) év után is ilyen feliratú mézet kapok ajándékba, így aránylag jól vagyok én is...kell még ettől több?

Ilyenkor úgy érzem, nem, nem kell több.
De kell.
Minél több ilyen (elégedett) nap.

a mézesüveg tetején lévő felirat...
rendkívül finom, a piacon vettem...
szép az idő, bár kissé szeles....egy kicsit felhős, de kék az ég




egy csokor gyöngyvirág a kertemből
Ágnesnek, mert tudom, hogy nagyon szereti!!!!

15 megjegyzés:

  1. Igen,így kerek a világ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az ilyen apróságoktól (is)

      Törlés
  2. Orsi, igazad van. Legyen sok hasonlóban részed!
    Az a mézes-ajándék szuper!...(meg a gyöngyvirág, a kék ég és a kolbász is persze :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katici, annyi sz@rság (bocsánat!) éri az embert nap mint nap, ha van egy ilyen simának mondható hét, már ennyitől is jól érzi magát az ember.

      Az a méz csak egy kicsike üveg, csokis-csilis ízesítésű, valami fantasztikusan finom, különleges :)

      Törlés
  3. Imadlak!:)) koszonom!el is viszem a fotot!
    Szivbol kivanom, hogy sok ilyen napod legyen!!
    Megjegyzem hasonloan en is igy erzem, a keves is olyan sokat ero, mert csak annak tunik, de nem keves.

    Nagy oleles, puszi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Neked:) bizony nem kevés ez a látszólag semmitmondó apróságok, de tényleg jó ezeket megélni, átélni.

      ne haragudj, el is felejtettem, hogy tiltás van az oldalon, elküldtem emailben a gyöngyvirágos fotókat :)

      Törlés
  4. Sajnos nem tudtam letolteni a csokrot:(

    VálaszTörlés
  5. Ez csodálatos! (mármint az ajándékod)
    Én is egyre többször vagyok minden nyűgöm ellenére is hálás azért, hogy milyenek a napjaim. Olyan jó érzés tölt el, hogy felébredte, hogy dolgozhatok, hogy szerető családom van, hogy csak ennyi fájdalommal kell élnem, hogy a meleg lakásból nézhetem a kinti zord időt......
    Érzem a gyöngyvirágod illatát! De szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mancoka, ez egy ízesített kicsi üveg méz, csokis-chilis. Igazi különlegesség, a tetején lévő felirat meg bónusz :)

      Most itt áll az asztalomon a gyöngyvirág csokor, fantasztikus illata van :)

      Törlés
  6. Ó! Most irigykedem,pedig nem kellene,mert én is megkapom a magam mézes csuprát,mégha nem is pontosan így néz ki.:)
    Nem,nem kell több.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsénk, hogy vannak ilyen szép pillanataink, eseményeink :)

      Törlés
  7. A lényeg, hogy tudatában legyén: ami történik, az nem "természetesen jár neked" - hanem ajándék az élettől. Így az értéke még nagyobb lesz. És igen, minden ilyesmit meg kell nagyon becsülni és köszönni.
    Ide írom neked egyik kedvenc idézetemet:
    Goethe: Marienbadi elégia
    „...Életünknek
    minden órája gyönyörű ajándék,
    már alig látjuk a tegnap letűntet,
    ami holnap lesz, tilalmas talány még !
    S bár ígért is olykor az este rosszat
    Még láthatta örömöm a bukó nap.
    Tégy hát, ahogy én, s nézz bölcsen vidáman
    a perc szemébe ! Rajta, egy se vesszen !
    Használd javadra, bizakodva, bátran,
    munkában éppúgy mint a szerelemben !
    Légy mindig egész, s légy gyermek szívedben,
    így minden leszel, leszel győzhetetlen !.....”

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka, én annyi mindent kaptam már az élettől, annyi jóban (ne szépítsünk, de sajnos rosszban is) volt részem, és igazán tudom értékelni az ilyen napokat, órákat, perceket.
      Nagyon szép a versed!!

      Törlés
    2. Fodorka mindig hoz egy-egy jó verset.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.