2017. április 23., vasárnap

Azért


...mert már lassan csak emlék, meg azért, hogy elfújja azt a cudar, két esős/havas nap emlékét is.
Meg azért, mert tavasz van.

A fotók nagy része a múlt héten készült, mára már a zöme elhervadt vagy leverte az eső, a szél.
De jólesik még mindig végignézni rajtuk, újra és újra. Ha ismétlődik némelyik, sorry 😖



















ezt annyira szeretem, világszép színe van, a fotó nem tudja visszaadni igazán









...és egy cuki kis kakukktojás a végére :)



8 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a tulipánok! Nekünk valahogy nincs árvácskánk, éppen tegnap csodálkoztam rá egy parkban. Pedig amilyen egyszerű, csoportosan olyan mutatós.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor mindig sajnálom egy kicsit, lassan lecseng a tavaszi virágok dömpingje, jönnek majd a nyáriak.
      Árvácskám négy maradt meg a húszból, a többi kifagyott. Ami megmarad, az viszont csodás. Elhatároztam, mindig ilyen apró virágút veszek, ez nagyon hálás és sok virág van rajt.

      Törlés
  2. Rengeteg gyönyörű tulipánod van-volt. Nekem a sötétbordó a kedvencem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a sötétbordó a valóságban sötétlila. Nagyon sokat torzít színben a fotó, sajnos nem adja vissza az igazi színét. De szép, akármilyet mutat is a kép :)

      Törlés
  3. Nalam most a piros sarga a kedvenc, nekem is ilyen volt:) de egyebkent imadom a szineket beszippantani..es elmondhatom, hogy mar felenk is eledeznek a szinek:)olyan jo volt ma latni, a mangolia fak itt is nyilnak es egys fak halvanyzoldben ekeskednek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok az igazi, régi fajta tulipánok. Nem olyan tartósak, mint az újabbak, de akkor is nagyon szépek. A cirkások, meg a sötétlilák, a ciklámen színűek már legalább három hete nyílnak, nagyon tartós a virága, imádom :)

      Ohh, hát persze, semmi sem tartja fel a természetet, ha tavasz akar lenni, úgyis jön nálatok is :)

      Törlés
  4. Csodaszépek!!! Nézegetve a képeidet, megint csak az őszi nagy tulipán vásárlás mellett döntöttem. Pedig mindig fogadkozom, hogy visszafogom magam, de gyenge vagyok, mindig elcsábulok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit jobban össze kellene rendezgetnem nekem is őket, nagyon szanaszéjjel vannak már, a sok kipusztult helyére át kellene ültetni egy párat, meglátom majd mennyi kedvem lesz hozzá, ha meg nem, akkor maradnak a helyükön :)
      Én is elcsábulok időnként, főleg ha valami nagyon szépet látok :)

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.