2017. április 9., vasárnap

Bicikliztünk

...sok apró csodát láttunk...vagy 20 km-t tekertünk, de mit mondjak...megéreztem a senekemen :) nem vagyok hozzászokva, per pillanat.
 Edzésbe kell lendülnöm, nyáron nagy Bereg túrát szervezünk, bicajjal. Helyt kell állnom, muszáj lesz.
Balaton körülit is tervezünk, meglátjuk összejön e, nagyon jó lenne, rajta van a bakancslistámon...

Most csak úgy tekertünk egy jót, élveztük a napsütést, a jó időt.
Visszafelé a szembeszél már nem annyira volt jó, de mit csináljunk, örök biciklis törvény, a szél mindig szembe fúj.
Nahát, több kalória/zsír égett le rólunk.
Volt miből...😁😁

hogy mondja a nóta? fekete a kökény, fehér a virága...tényleg az :)

valahol, útközben
bordó és zöld

annyira szerettem pillanat volt...

1. Olyan jó látni, ahogy "beindult" minden. Tobzódva virágoznak a fák, szinte érzi az ember, hogy nagyon igyekeznek megmutatni szépségüket. És sikerül is nekik....Minden tavaszon.

1. Tegnap figyeltem, a zöld megszámlálhatatlan árnyalatát lehet látni ilyenkor. Meseszép volt a búzamező méregzöldje is. Mentünk olyan utcában, ahol végig meggyfák voltak ültetve, elmondhatatlan illat lengte be végig az utat. Imádom :)

2. Irigyellek, én is terveztem kirándulást, aztán itthon maradtunk. Még a falusi programra sem mentünk el.Majd, máskor. Az a Bereg túra izgalmasan hangzik, gyönyörű helyekre juthattok el, de hisz úgyis tudod.

1. Alig vártuk már, hogy bicajozzunk egyet. A múlt héten egyedül mentem csak ki a temetőbe, mert a férjem beteg volt, de most együtt kirándultunk.

A Bereg túrára többen mennénk, nem tudom hogy a költségek nem riasztanak vissza pár embert, maga a vonatjegy Fehérgyarmatig oda-vissza, plusz a kerékpárjegy jó pár ezer forintba kerül...Cserébe viszont tele lenne látnivalóval az útvonal, nem utolsósorban meg egy jót kerékpároznánk. Remélem összejön, rajtunk nem múlik.

3. Jo hangulatu kepek nagyon! csupa virag, zold es egyeb szinek.Mindig feltoltodom a kepeiddel:))

puszi!

1. Örülök neki, ha jó kedved kerekedik tőle, már megérte feltenni a fotókat :) Puszillak :)

4. Balaton körüli bicótúra? De jó! Mi is tervezzük. Most, hogy ott jártunk, megint előjött a téma, párom nagyon szeretné már. Örülnék, ha írnál majd róla! :-)
    Nagyon szép pillanatok, az utolsó előtti babás. :-)

1. A Balaton körutat nem mi tervezzük, invitáltak bennünket is. Több naposra terveznék, persze hogy nem lehetne egy nap alatt meglőni, hahaha, érdekes lenne ha én 220 km-tnyit letekernék egy nap alatt :D Hogy mennyire gondolták komolyan, elválik a nyár folyamán, mi benne lennénk ebbe is, jó kis móka lenne mit mondjak.
      Ezt azért nehezebb összehozni innen a Tiszántúlról, de meg lehetne valósítani.

2. Ez aranyos, akkor mit mondjak én két országgal odébbról... :-)
      Bár azt gondolom, a mai internetes világban nem is olyan nehéz azt összehozni. Természetesen több naposban gondolkodunk mi is.

3. Tudod, vannak a kezdeti fellángolások, aztán mikor odakerülne a sor, már nehéz egyeztetni egy időpontot, ami mindenkinek jó lenne. Akik szerveznék, nem tudom mennyire érzik megvalósíthatónak...mindenesetre, ha valóban komoly, már össze kellene ülnünk és tervet, elképzelést felvázolni legalább, hogy mennyit bírnánk egy nap alatt tekerni, mit néznénk meg az út során, hol lenne jó a szállás stb. Szóval lenne máris tennivaló :)

5. Ez igen! A tegnapi teljesítmény is, de a tervezett túrák még inkább!
    Csodás látványban volt részetek! Én is imádom ezeket a kék égboltos, repülőcsíkos látványt! Fölöttünk van egy légifolyosó, és mindig megcsodálom, különösen a függőágyból szeretem nézni, kisérni őket az útjukon. A kedvencem az a bordó fás kép. Egy ilyet még nagyon szeretnék, de az ára mindig visszatart. A meggyfás is szuper!

1. Mancoka, ez a 20 km nem olyan sok, de egy kis mozgásnak jó volt, pláne ilyen ragyogó időben.

Annyira szépek voltak azok a zsenge levelek, a nap még szabályosan átsütött rajtuk, gyönyörű volt a kék ég háttérrel, a fotó nem is adja vissza azt a látványt.

6. Azt hiszem nagyon meglepődnénk, ha a zöldek számát nézzük../jaj, kibújt belőlem a hímző/ de azt gondolod hogy már a sárgákhoz tartozik, kiderül hogy zöld szín...Na most jót zagyváltam... De szépek a fotók... Megint csak azt mondhatom, irigykedem mindig és bénának tartom magam, hogy nem tudtam, nem tudok bicajozni...

1. Képzeld, itt a szembe szomszédasszonyom jóval fiatalabb tőlem, na ő sem tud bicajozni. Isten tudja hányszor noszogattuk mi is, a férje is, hogy segítünk neki, megtanítjuk, nem és nem állt rá soha. Azóta sem tud, kocsit viszont vezet, profi módon :)
      Annyira szeretem ezeket a világszép zöld színeket ilyenkor, utánozhatatlan, ill. utánozható, de csak a természet által :)

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.