2017. április 8., szombat

Időnként



...megnézek egy-két főzőcskézős műsort a Paprika tv-n.

Bírom, nagyon bírom mikor bemutatják nekem, hogy negyed/fél óra alatt milyen ügyesen elkészíti a kajákat Jamie Oliver...hipp-hopp, csak úgy. A fél órásba három fogás is belefér neki.

Jaaaa, ha nekem is konyhakészen lenne minden, odakészítve a kezem ügyébe, hogy ne kelljen szöcskézni sehová sem a konyhapulttól, feldarabolva, megmosva, edények kéznél, sütő bemelegítve, víz felforralva stb.  A kamera előtt felvág két kocka húst, aztán már a serpenyőt mutatják, hogy benne van az összes. Nahát, nekem miért nem megy öt másodperc alatt mindez?😏😒

...jaaa hát úgy én is megcsinálom secperc alatt 😁 még le is hagynám Jamie-t 😁 én öt perc alatt megcsinálnám, bruhaha.

(Egyébként meg nem érdekel, mennyi idő alatt főzöm meg az ebédet. Azt az időt a főzésre szánom és kész. Csak irigykedek no, milyen ügyesek mások 😁 )

6 megjegyzés:

  1. Én a Nigellán szoktam kiakadni,amikor csodaszép pulóverekben főz. Nálam valahogy , ahogy írtad fröcsköl, csepeg, csapódik mindig valami. S annak nyoma van. No persze, egy műsorban minden lehetséges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen! :)
      Nekem még a másik kedvencem az, mikor nők főznek, szerteszéjjel lobogó hajjal, lóg bele a kajába, mindenbe.
      Nem azt mondom, hogy úgy kellene, mint ahogy Nagymamám tanított (száz évvel ezelőtt), addig nem is állhattam oda az asztalhoz tésztát gyúrni pld. míg hátra nem kötöttem a hajamat egy kendővel.
      Fúj, nagyon nem szeretem azt sem, mikor a pulóvere ujja lóg bele mindenbe, nehogy már feltűrje a karján, az nem sikkes úgy.

      Törlés
  2. Mindenben egyetértek veletek - régimódi nénikék... Kimentünk a divatból... - bár szerintem a mai fiatalok egy része még úgy sem főz, ahogy a tévében azt hazudják. Egyszerűen vesz egy pizzát készen és befalja.(Nem nézem a főzős műsorokat, de ha véletlenül oda tévedek, azonnal előveszem a vérnyomáscsökkentő tablettát is...)
    Egyébként: utálom a lógó hajat, a fel nem tűrt ruhaujjat és társaikat.
    Mondom, kimentünk a divatból...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodorka, nem bánom én, ha kimentem a divatból, én maradok annál, amit megtanultam annak idején.
      Azok a díszcicák meg főzzenek csak úgy, lógó hajjal, belelógó pulóverrel :)

      Törlés
  3. A fima utalja Jamiet:)) mert igazi ferfi lustasaggal azt mondta a krumpli nem kell meghamozni, a fokhagyma si meleht a kajaba hejastol..szoval egyszer igy tettem valamibe krumpli es a fiam kulon megkert ugy fozzek ahogy addig, mellozzem Jamie otleteit:)

    Engem az borit ki amikor latam a borzaszto pocsekolast..levagnak egy kis darabot a tobbit dobja ki..ki foz igy??eg het alatt nem is tudom menni kaja pnezt dobalnank ki.Az elzo hazban rendszeresen kovettem harom fozomusort, aztan itt leszoktam..sok tortenes volt, kizokkentem abbol a menetbol.Mar nem is hianyoznak:)

    Lattam egy karikaturat kb egy hete, le is vedtem, a no mondja ahazaerkezo ferjnek: Dragam annyi fozomusort neztem, nem volt idom fozni:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, ezt én is sérelmezem mindig, ahogy hámoznak, felhasználnak alapanyagokat. Hatalmas pazarlás, de lehet az nekik fel sem tűnik. Én nem tudnék olyan pazarló lenni, én nagyon megtanultam azt is, hogy ételt nem dobunk ki, és a lányaim már átvették ezt :)

      Keveset nézem ezeket a műsorokat, csak ahogy szörfözök a csatornák között, néha megállok megnézni, hogy mit főznek éppen.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.