2017. április 11., kedd

Ma


...aztán volt napsütés, zápor, fekete felhők, szikrázóan kék ég...minden, igazi áprilishoz méltó idő.
Meg is áztam, a lukacsos cipőm cuppogott a víztől, nem volt kellemes, mert elég hűvös volt.
Most meg hallgatom, ahogy a szél azzal próbálkozik, hogy vigye el a házat...

Virágzik a májusfa. Imádom! Gyerekkoromban ettük a termését, arra emlékszem hogy egy kicsit fanyar, édeskés volt, de hát nem számított nekünk, ettünk mindent, ami ehető volt.


"Imhol kerekedik egy fekete felhő..."


Katici! látod nálunk még csak ilyen a gesztenyefa virága :)

Április 11-e nálunk a város napja, ilyenkor mindig van egy kis ünnepség. Na, pont akkor szakadt a legjobban az eső, a zenészek nagyon eláztak, úgy sajnáltam őket. Itt még nem esett, majd csak egy pár perc múlva. A lufik meg nem nagyon akartak felszállni, a esőcseppek miatt nehéz volt vagy nem tudom miért, ott kínlódtak velük.



14 megjegyzés:

  1. Itt csak log egesz nap a levegoben az eso.Nagyon meleg van most meg:))+24 fok van..ezt sem szeretem futesbol vetkozes..pedig orulhetnek is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. +24 fok??? :O te jó ég, ki bírja ezt a nagy hőmérséklet ingadozást??? elég elviselni, de még mindig jobb, mint a havazás, havas eső, szél, így április majdnem derekán :)

      Törlés
  2. Azért már nálatok is állnak a gyertyák gesztenyefán, lehet, mára már ki is bomlottak a virágok :)
    Az a fekete felhő...jujj!
    Nálunk is ilyen áprilisi idő volt tegnap, kaptunk a permetből is, de nagy eső, azt hiszem, nem volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet ez valami késői fajta, elég öregecske fák, látszik már nem egészségesek, de hát melyik fa bírja hosszú távon a városi forgalmat? Nem, még mindig nem nyíltak ki, ma is megnéztem őket :)

      Törlés
  3. Itt a szélúrfi járta csak a táncát, de ő aztán alaposan. Du. főleg dolgozni jó idő lett. Eső, na az aztán csak bekukkantott, de akkor is minek, már ment is tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi böjti szelek fújdogálnak áprilisban. Jó kis hűvös lett reggelre, féltem hogy fagyni fog, de megúsztuk.

      Törlés
  4. Úgy tudom sajnálni, amikor egy ünnepség, vagy fesztivál vagy ilyesmi hangulatát tönkreteszi egy zápor, vagy nagyobb eső. Mindig elgondolom, mennyit gyakoroltak, hogy rendben legyen minden- aztán tessék...elmosta az eső még a jókedvet is. Szoktam nézni az angol királynő születésnapi ceremóniáját minden évben - hányszor volt ott is eső - és a katonák meg csak menetelétek, meneteltek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálom őket nagyon. Áznak, fáznak és meg sem mozdulhatnak és ki tudja mit gondolnak már magukban :) persze az is lehet, hogy megszokták, sőt biztos...nem is tartott sokáig a zenélés, abban a 10 percben esett a legjobban. Én is azért álltam oda az árkád alá, mert nem akartam hogy merő lucsok legyen a cipőm, de így is beázott.

      Törlés
  5. Mi is ettünk gyerekkorunkban mindent,ami ehető volt a kertben,erdőben.:) Félig éretten is.:) Mindig azt mondták a szüleink,:ne egyetek éretlen gyümölcsöt,mert vérhast kaptok.:)
    Nem sikerült megijeszteni bennünket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem felejtem el, a sárgarépa alig volt ujjnyi, húztuk ki a földből, kicsit ledörzsöltük róla a földet és már ettük is...ahogy minden más ehetőt is :) sosem volt semmi bajunk tőle.

      Törlés
  6. Jaj, hát erre csak azt a szót tudom használni, hogy mennyire cuki, ahogy bejelölted Katicinek, hahahaha!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te Pipulka, nahát, kineveti az idősebbet :D én már olyan vaksi vagyok, azt hiszem ilyenkor más sem látja, aztán ezért jelölgettem :)) de hát tényleg alig lehet látni a képen, hol van a virág :)

      Törlés
    2. Idősebbet, bruhahahahaha!

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.