2017. április 1., szombat

Nem tudok


fotó: internet

...betelni a technikával.

Ülök a hintaágyban, nézem a fotót az óceánról, amit abban a pillanatban fotózott és küldött el a lányom kb. 3600 km-ről, én meg küldöm neki a fotót, ahogy az apja ássa a kertet :)

Előtte nap délelőtt meg videokonferenciáztunk, telefonon. Én a kocsiban (nem én vezettem) ők otthon, vettek egy tévét, nekem mutatták a menüjét, hogy segítsek mit hogyan kell beállítani. És vigyorognak, nem tudok betelni a pofijukkal, én meg hüledezek, nevetek, jajajaj, ez a technika, bámulatos.

8 megjegyzés:

  1. Latod errol irtam:))mintha ott lennel vele.Milyen mas a mai elutazas, mintha egyuttt menne az ember..ilyenkor nagyon szeretem a technikat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amennyire idegenkedek először egy újdonságtól, utána meg pont annyira lelkesedek érte, főleg ilyen esetek miatt. Mutatott egy csomó utcaképet is, jellegzetesek, olyan jó volt látni :)

      Törlés
  2. De jó volt neked! Látlak magam előtt, amint a kényelmes hintaágyból gyönyörködsz az óceánban és a kertedben is!
    A technika csodáin én is sokat gondolkodom, csodálom. Vajon az unokáink hogyan fognak élni? A nagyszüleink ugyancsak elképednének a mi életünkön is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mancoka, pont erre gondoltam, hogy mit szólna hozzá Nagymamám, ha látná a mai kütyüket :)

      Törlés
  3. Bámulatos, ahogy írod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holdgyöngy, tényleg ilyen ámuldozós vagyok, sokszor emésztenem kell, micsoda lehetőségek vannak már a mai világban.

      Törlés
  4. Látod, ott vannak melletted, még ha távol is. :-) És szükségük van a segítségedre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem mindig megtalálnak, ha szükségük van rám :) meg akkor is ott vagyok, ha nem :))

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.