2017. április 24., hétfő

Tegnap este


A netről szedegettem össze a fotókat, szerettem volna megmutatni Nektek, nem az enyémek, csak egy fotó, az utolsó. Én csak a szélét láttam, meg a messzeségben lévő sötétséget, pont elég volt az is....
Tegnap este világvége kinézetű felhők jöttek, észre sem vettem, pont a gépnél ültem, a szomszédasszony telefonált, itthon vagyunk?,  ő egyedül van és nagyon fél, nézzek már ki mi közelít hozzánk.

Kinéztem, ökölbe is szorult a gyomrom rendesen a látványtól...Gyorsan elő a radart az időképről, láttam szerencsénk lesz, elcsúszik a város szélénél. És hihetetlen hideget hozott magával 😮😮

Hejj, hányszor fog még az én gyomrom összeugrani a nyár folyamán, ha jön egy vihar....? 😡

Fotók: internet








(saját fotó)

8 megjegyzés:

  1. A fotók pazarak, csak a mit jelenthetnek...itt sem volt ma nagyon meleg,most estére mentem ki.Viszont a föld csontszáraz, ami kevés eső esett sokat nem mutat magából. A gazdálkodókat sajnálom, nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félelmetesen szép látvány, ha emeleten laknék, nem is izgatna különösebben, de merültünk már párszor, úgyhogy a hideg ráz, ha ilyen vihar közelít.

      Itt szerdán, csütörtökön összesen 35 mm eső esett, úgyhogy itt nincs szárazság.

      Törlés
  2. En mar sokszor vezettem ilyenben es nagyon feltem en is..illetve belevezettem, mert nem indultam volna el..
    A fotok fantasztikusak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom olyankor hol lenne a legjobb, ahol nem félnék :)

      Törlés
  3. Tényleg "félelmetesen" jó fotók ! Életemben egyszer láttam valami hasonlót (akkor se volt velem a fényképezőm) - mindenesetre nem mondanám, hogy jól éreztem magam, az alatt a felhő alatt, pedig autóban ültem, s nagyon igyekeztem belőle kifele. Ilyenkor (is) tudatosul az emberben kicsinysége.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha olyan félelmetes felhők jönnek, hogy a sci-fi filmekben lévő jelenetek jutnak eszembe, ott látni ilyeneket. De az film, ez meg a valóság és én mindig rettegek tőle, szó szerint elbújnék ilyenkor egy ürgelyukba is...

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.