2017. április 2., vasárnap

Úgy


...gondolom, nem lehet betelni vele. Az egyik tulipánfa kint van a Nagyerdőn, nagyon sokan fotózzák, szelfiznek vele. Meg is értem, mert meseszép fa.

A másikat útközben láttam, hihetetlen mennyiségű virág van rajta, jaj nekem rögtöndemárisazonnal kell egy ilyen fa :)

Beszerzek én is egyet, a szomszédasszonyom is tavaly kapott egy kis csemetét, már látom virágzik az övé is, szép sötét ciklámen színű.

Nagytemplom mögötti park

Rotary futófesztivál volt a Nagyerdőn












8 megjegyzés:

  1. Évekkel ezelőtt Szegeden találkoztam ilyen csodafákkal, vagy csak egy volt? Viszont gyönyörű volt, az is.

    VálaszTörlés
  2. A magnóliák ideje, fantasztikusan szépek!!!!

    VálaszTörlés
  3. Itt felenk ezt magnolia-nak hivjak...egyszeruen leirhatatlan a szepsege..de olyan egyszerre hullik le a szirma..amig viragzik, kaprazatos:)

    VálaszTörlés
  4. Holdgyöngy, Kavics, Ágnes: egyszerűen csak álltam előttük és meg sem tudtam szólalni. Hogy tudnak ilyen szépek lenni??? :)

    VálaszTörlés
  5. Lélegzeteláállító képek! El tudom képzelni, hogy milyen élmény lehet alatta, mellette állni és gyönyörködni benne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még csak nem is a Nagyerdőn fotózott fa fogott meg, hanem amit útközben láttam...többet festeni sem lehetett volna rá. Szenzációs fa!

      Törlés
  6. Idén én lemaradtam a pécsi legnagyobb magnóliafák nyílásáról, nálunk a vasútállomással pont szemben, a MÁV irodaház előtt van két csodás példány - de mire észbe-kaptam, már hullatták a szirmukat. Sajnáltam. Ezek a te képeid (vagyis a fák) csodásak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felétek szerintem amúgy is hamarabb virágzott a magnólia, itt most vannak a csúcson, még lehet csodálni pár napig.

      Törlés

Megköszönöm, ha írsz...de tudnod kell, hogy a kommentet moderálom.

Türelmet kérek, ha nem jelenik meg belátható időn belül a megjegyzésed, mert annak oka lehet: úton/házon/magamon kívül vagyok.